  • 61. Data: 2024-07-16 18:10:46
    Temat: Re: Zgody na przetwarzanie danych
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 16/07/2024 06:35 am, Cavallino wrote:

    > W sklepie internetowym, gdzie podajesz swoje dane i adres też?

    Jezeli o mnie chodzi, to juz pisalem wczesniej ze dwa razy, do banku,
    zakupow i innych rzeczy gdzie podaje dane uzywam normalnej przegladarki
    (Firefox) z roszerzeniami blokujacymi co sie da. Blokuje nie tylko cookies
    ale i javascript. Krok po kroczku sie bawie aby tylko platnosc przeszla i
    jak sie uda to zapisuje.
    W pewnych miejsca po prostu musisz podac dane i kropka.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 62. Data: 2024-07-17 00:19:35
    Od: Animka <a...@c...net>

    > Ale o czym rozmawiacie dziewczęta? Cookie nie zawierają tych danych. Za
    > zapamiętywanie poświadczeń odpowiedzialny jest zupełnie inny moduł
    > przegladarki.

    :-)

    --
    animka

  • 63. Data: 2024-07-17 00:21:56
    Od: Animka <a...@c...net>

    > Nie debilu. Wątek jest o zgodzie na przetwarzanie danych a nie danych
    > osobowych, debilu.

    :-)

    --
    animka

  • 64. Data: 2024-07-17 00:26:13
    Od: Animka <a...@c...net>

    > Nie debilu. Wątek jest o zgodzie na przetwarzanie danych a nie danych
    > osobowych, debilu.

    Jak się nie zgodzi na przetwarzanie danych ( jak se ustawi do zamknięcia
    przeglądarki) to strona może źle działać.

    --
    animka

  • 65. Data: 2024-07-17 00:35:50
    Od: Animka <a...@c...net>

    W dniu 15.07.2024 o 06:55, Cavallino pisze:

    > Te o które pytają.

    Jak robisz zakupy przez internet to wiadomo, że swoje dane jak imię,
    nazwisko, adres musisz podać.

    --
    animka

  • 66. Data: 2024-07-17 00:44:36
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 17.07.2024 o 00:35, Animka pisze:

    > Jak robisz zakupy przez internet to wiadomo, że swoje dane jak imię,
    > nazwisko, adres musisz podać.

    Ten chuj nie rozumie tego przytykając kartę płatności do terminala :D No
    debil.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 67. Data: 2024-07-17 00:45:39
    Od: Animka <a...@c...net>

    W dniu 16.07.2024 o 07:35, Cavallino pisze:

    > W sklepie internetowym, gdzie podajesz swoje dane i adres też?

    Nie podasz tego to przesyłki nie dostaniesz.

    --
    animka

  • 68. Data: 2024-07-17 00:47:53
    Od: Animka <a...@c...net>

    > Ta przeglądarka zaraz te dane zapomni.
    >
    > I sklep będzie u siebie pamiętał, ale juz nie skojarzy przy ponownej
    > wizycie, ani tym bardziej tysiące innych stron nie skojarzą.

    Chyba, że założy sobie konto w tym sklepie i potem nie zamknie konta.

    --
    animka

  • 69. Data: 2024-07-17 01:02:30
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 17.07.2024 o 00:26, Animka pisze:

    > Jak się nie zgodzi na przetwarzanie danych ( jak se ustawi do zamknięcia
    > przeglądarki) to strona może źle działać.

    Będzie działać w systemie zerowym, czyli znów musi klikać zgody i tak w
    kółko :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 70. Data: 2024-07-17 01:41:50
    Od: Animka <a...@c...net>

    > Ten chuj nie rozumie tego przytykając kartę płatności do terminala :D No
    > debil.

    Ten chuj Ewa sieje tylko zamęt.

    --
    animka