    Date: Wed, 22 Sep 2010 10:39:03 +0200
    From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zginęli jadąc pod prąd

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Owszem ma i jedno i drugie. Chodzi o szansę kogo Ty spotkasz na swojej
    > drodze.

    Baradziej mnie interesuje czy kiedy go spotkam to coś zmaluje tak że mi
    krzywdę zrobi. Mało mnie obchodzi czy był to jego jeden jedyny wyjazd na
    drogę w życiu czy też jeździ po 8h dziennie.

    > Tak naprawdę to należałoby policzyć czas w ruchu.

    Z punktu widzenia innych uczestników ruchu to bez znaczenia.

    Czas w ruchu interesuje osób na przebywających w danym środku transportu
    niezależnie od dystansu (czyli np. samego kierowcy, jego zmiennika,
    jakiś tam konduktorów itd... no i np. pasażerów jeżdżących w kółko dla
    prezyjemności jeżdżenia).

    Zwykłych pasażerów interesuje wypadkowość zależna od przejechanego
    dystansu (w końcu jadą dokądś)

    Innych uczestników ruchu zaś interesuje sama wyoadkowość.

    Statystyki te można co najwyżej uszczegółowić np. rozróżniając miejsca
    gdzie ruch się odbywa (miasto, trasy podmiejskie, ruch dalekobieżny, itd.)

    pzdr
    \SK