  • Data: 2010-09-22 11:50:44
    Temat: Re: Zginęli jadąc pod prąd
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur 'futrzak' Maśląg wrote:
    > W dniu 2010-09-22 10:27, Sebastian Kaliszewski pisze:
    > (...)
    >
    > Wygląda na to, że najpierw musiałbyś to zrobić sam.

    Nie mam kłopotów ze zrozumieniem co piszesz, pokazuje ci błąd w twoim
    rozumowaniu a ty swoje.

    Pokaż gdzie napisałem że młodzi kierowcy nie są niebezpieczni. No! Pokaż!
    Cóż, nie uda ci się...

    Pokazałem tylko, że twój opierający się na statystykach "dowód" nie jest
    dowodem tylko gdybaniem. Byłby dowodem gdyby były dane dot. liczby
    aktywnych kierowców, a nie liczby obywateli ogółem.

    pzdr
    \SK