-
Data: 2010-09-22 13:48:12
Temat: Re: Zginęli jadąc pod prąd
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>
>> MZ Ci kierowcy chcą jak najszybciej nauczyć się jeździć jak Ci,
>> których
>> umiejętności są największe - kierowcy rajdowi (gry, relacje z
>> zawodów..).
>
> Póki ktoś chce się nauczyć to pół biedy.
> Problem zaczyna się wtedy kiedy kierowca sądzi, że posiada
> umiejętności których w rzeczywistości nie posiada.
> A to jest bardzo powszechne - kierowców którzy "szybko i
> bezpiecznie" np. 140km/h znajdziesz wszędzie pełno. Potem tylko
> jak w ruchu drogowym przyjdzie do sprawdzenia tych umiejętności
> to wtedy jest dramat.
Uwazaj Tomaszu - wiekszosc z nich jednak jedzie droga, a nie
wylatuje z niej.
Umiejetnosci wyscigowo-rajdowych moze nie maja, ale swiadomie czy
podswiadomie dostosowuja predkosc do warunkow i koniec koncow z
rzadka wpadaja w poslizgi.
Ja tez niestety tak - jakos wychodzi, ale jaki mam margines
bezpieczenstwa to niestety nie wiem.
> Gdyby taki jeden z drugim, chociaż raz wcześniej miał możliwość
> przekonania się o tym, jak im pójdzie przy takiej prędkości w
> sytuacji wymagającej wykonania nagłego manewru, to już wielu
> przestałoby na drogach kozaczyć.
> I to tak z instruktorem który dokładnie wytłumaczy co się stało i
> dlaczego.
Ale duzo da taki trening przy normalnej jezdzie po publicznej
drodze, czy to jednak bedzie tak ze nawet rajdowca jak warunki na
asfalcie zaskocza to czesto skonczy w rowie ?
>> PS: Wystarczy popatrzyć na kraje skandynawskie.
> Ale tam też nikt nie robi z kierowców rajdowców.
> Oglądałem filmy z tamtejszych obowiązkowych szkoleń dla młodych
> kierowców i to dokładnie wygląda tak, że przegonią ich przez
> poślizgowy szarpak żeby każdy sobie zobaczył jak to fajnie.
> Raz z większą, raz z mniejszą prędkością żeby przekonali się ile
> zależy od prędkości i tyle.
I na moj gust to jest wlasnie istotne - pokazac ze w trudnych
warunkach i 80 jest za duzo.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.09.10 13:50 J.F.
- 22.09.10 14:19 Sebastian Kaliszewski
- 22.09.10 14:21 Cavallino
- 22.09.10 14:30 Filip KK
- 22.09.10 15:01 Filip KK
- 22.09.10 15:59 Sebastian Kaliszewski
- 22.09.10 16:18 Cavallino
- 22.09.10 17:32 jerzu
- 22.09.10 17:36 jerzu
- 22.09.10 17:39 jerzu
- 22.09.10 20:49 to
- 22.09.10 20:53 Artur Maśląg
- 22.09.10 20:54 to
- 22.09.10 20:55 to
- 22.09.10 21:03 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Octavia 2011r vs Audi A3 2007r
- ANNA BRYŁKA - RZĄD MANIPULUJE INFORMACJAMI O PODATKACH OD AUT SPALINOWYCH
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
Najnowsze wątki
- 2024-07-18 Plaj blokuje usuwanie swoich kontaktów. A to SZMATY
- 2024-07-19 Re: Zgody...
- 2024-07-19 Octavia 2011r vs Audi A3 2007r
- 2024-07-18 ANNA BRYŁKA - RZĄD MANIPULUJE INFORMACJAMI O PODATKACH OD AUT SPALINOWYCH
- 2024-07-19 Co z Fideltronikiem?
- 2024-07-18 Zamiana aku żelowych w UPS na LiFePo4
- 2024-07-19 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-07-19 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-19 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-07-19 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-19 Poznań => UX/UI Designer <=
- 2024-07-19 Łódź => Senior PHP Developer <=
- 2024-07-19 Ryga => Junior NOC Engineer <=
- 2024-07-19 Ulm => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-07-19 Warszawa => International freight forwarder <=