-
Data: 2010-09-22 13:48:12
Temat: Re: Zginęli jadąc pod prąd
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>
>> MZ Ci kierowcy chcą jak najszybciej nauczyć się jeździć jak Ci,
>> których
>> umiejętności są największe - kierowcy rajdowi (gry, relacje z
>> zawodów..).
>
> Póki ktoś chce się nauczyć to pół biedy.
> Problem zaczyna się wtedy kiedy kierowca sądzi, że posiada
> umiejętności których w rzeczywistości nie posiada.
> A to jest bardzo powszechne - kierowców którzy "szybko i
> bezpiecznie" np. 140km/h znajdziesz wszędzie pełno. Potem tylko
> jak w ruchu drogowym przyjdzie do sprawdzenia tych umiejętności
> to wtedy jest dramat.
Uwazaj Tomaszu - wiekszosc z nich jednak jedzie droga, a nie
wylatuje z niej.
Umiejetnosci wyscigowo-rajdowych moze nie maja, ale swiadomie czy
podswiadomie dostosowuja predkosc do warunkow i koniec koncow z
rzadka wpadaja w poslizgi.
Ja tez niestety tak - jakos wychodzi, ale jaki mam margines
bezpieczenstwa to niestety nie wiem.
> Gdyby taki jeden z drugim, chociaż raz wcześniej miał możliwość
> przekonania się o tym, jak im pójdzie przy takiej prędkości w
> sytuacji wymagającej wykonania nagłego manewru, to już wielu
> przestałoby na drogach kozaczyć.
> I to tak z instruktorem który dokładnie wytłumaczy co się stało i
> dlaczego.
Ale duzo da taki trening przy normalnej jezdzie po publicznej
drodze, czy to jednak bedzie tak ze nawet rajdowca jak warunki na
asfalcie zaskocza to czesto skonczy w rowie ?
>> PS: Wystarczy popatrzyć na kraje skandynawskie.
> Ale tam też nikt nie robi z kierowców rajdowców.
> Oglądałem filmy z tamtejszych obowiązkowych szkoleń dla młodych
> kierowców i to dokładnie wygląda tak, że przegonią ich przez
> poślizgowy szarpak żeby każdy sobie zobaczył jak to fajnie.
> Raz z większą, raz z mniejszą prędkością żeby przekonali się ile
> zależy od prędkości i tyle.
I na moj gust to jest wlasnie istotne - pokazac ze w trudnych
warunkach i 80 jest za duzo.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.09.10 13:50 J.F.
- 22.09.10 14:19 Sebastian Kaliszewski
- 22.09.10 14:21 Cavallino
- 22.09.10 14:30 Filip KK
- 22.09.10 15:01 Filip KK
- 22.09.10 15:59 Sebastian Kaliszewski
- 22.09.10 16:18 Cavallino
- 22.09.10 17:32 jerzu
- 22.09.10 17:36 jerzu
- 22.09.10 17:39 jerzu
- 22.09.10 20:49 to
- 22.09.10 20:53 Artur Maśląg
- 22.09.10 20:54 to
- 22.09.10 20:55 to
- 22.09.10 21:03 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie