  • Data: 2010-09-22 13:48:12
    Temat: Re: Zginęli jadąc pod prąd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>

    > Póki ktoś chce się nauczyć to pół biedy.
    > Problem zaczyna się wtedy kiedy kierowca sądzi, że posiada
    > umiejętności których w rzeczywistości nie posiada.
    > A to jest bardzo powszechne - kierowców którzy "szybko i
    > bezpiecznie" np. 140km/h znajdziesz wszędzie pełno. Potem tylko
    > jak w ruchu drogowym przyjdzie do sprawdzenia tych umiejętności
    > to wtedy jest dramat.

    Uwazaj Tomaszu - wiekszosc z nich jednak jedzie droga, a nie
    wylatuje z niej.
    Umiejetnosci wyscigowo-rajdowych moze nie maja, ale swiadomie czy
    podswiadomie dostosowuja predkosc do warunkow i koniec koncow z
    rzadka wpadaja w poslizgi.

    Ja tez niestety tak - jakos wychodzi, ale jaki mam margines
    bezpieczenstwa to niestety nie wiem.

    > Gdyby taki jeden z drugim, chociaż raz wcześniej miał możliwość
    > przekonania się o tym, jak im pójdzie przy takiej prędkości w
    > sytuacji wymagającej wykonania nagłego manewru, to już wielu
    > przestałoby na drogach kozaczyć.
    > I to tak z instruktorem który dokładnie wytłumaczy co się stało i
    > dlaczego.

    Ale duzo da taki trening przy normalnej jezdzie po publicznej
    drodze, czy to jednak bedzie tak ze nawet rajdowca jak warunki na
    asfalcie zaskocza to czesto skonczy w rowie ?

    > Ale tam też nikt nie robi z kierowców rajdowców.
    > Oglądałem filmy z tamtejszych obowiązkowych szkoleń dla młodych
    > kierowców i to dokładnie wygląda tak, że przegonią ich przez
    > poślizgowy szarpak żeby każdy sobie zobaczył jak to fajnie.
    > Raz z większą, raz z mniejszą prędkością żeby przekonali się ile
    > zależy od prędkości i tyle.

    I na moj gust to jest wlasnie istotne - pokazac ze w trudnych
    warunkach i 80 jest za duzo.

    J.