  • 81. Data: 2011-10-04 14:40:31
    Temat: Re: Zginął podczas policyjnego pościgu
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Tuesday, October 4, 2011, 12:52:02 PM, you wrote:

    > Ja? Przecież ja nie piszę, że uciekający to twardziel, który potrafi
    > zachować spokój i racjonalne myślenie w krytycznej sytuacji.
    > Ten w mercedesie wolał skręcić sobie kark niż dać się zatrzymać, to
    > musiała być oaza inteligencji.

    Przypomnij sobie policjantów, którzy woleli się rozsmarować na słupie
    zamiast zaprzestać pościgu za znacznie szybszym samochodem z lepszym
    kierowcą. To dopiero był szczyt inteligencji.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 82. Data: 2011-10-04 14:42:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Ja nie mam takich doświadczeń, natomiast chętnie poznam Twoje.

    Co prawda nie moje ale:
    http://www.youtube.com/watch?v=xa7l9nbtSO
    http://www.youtube.com/watch?v=ebcbGZzUt6E
    http://www.youtube.com/watch?v=2f03FQ2kvdM
    http://www.youtube.com/watch?v=OWbH053Ylh8

    To musiało być w Polsce nagrywane, tylko język jakiś taki dziwny...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 83. Data: 2011-10-04 14:42:42
    Od: Michail <m...@p...onet.pl>

    > Oczywiście, że powinna odpuścić. W takich sytuacjach urządza się
    > blokady a nie pościgi.

    "Szeryfy" wolą ścigać bo mogą nagrać więcej wykroczeń i wypisać więcej
    pkt i PLN.

    Michail

  • 84. Data: 2011-10-04 14:43:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jaroslaw,

    Tuesday, October 4, 2011, 1:10:11 PM, you wrote:

    > Podobno nie byli tak całkiem niezamieszani.

    Niby w co byli zamieszani? Na pewno nie byli tymi, na których
    zasadzili się policjanci.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 85. Data: 2011-10-04 14:43:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=xa7l9nbtSOc

  • 86. Data: 2011-10-04 14:46:52
    Temat: Re: Zgin?? podczas policyjnego po?cigu
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > On skończył 43 lata :)

    W tym wieku nie dziwne, że już ciężko się pisze...

  • 87. Data: 2011-10-04 14:50:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-10-2011 14:46, to pisze:
    > W tym wieku nie dziwne, że już ciężko się pisze...

    A jeszcze ciężej byłoby mu zginąć gdy ukończył 31 lat.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 88. Data: 2011-10-04 14:52:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > W tym wieku nie dziwne, że już ciężko się pisze...

    A jeszcze ciężej byłoby mu zginąć w wieku 31 lat.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 89. Data: 2011-10-04 14:54:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Tuesday, October 4, 2011, 2:42:39 PM, you wrote:

> [...]
    > http://www.youtube.com/watch?v=OWbH053Ylh8

    > To musiało być w Polsce nagrywane, tylko język jakiś taki dziwny...

    Pierwszy film się nie wczytuje, na drugim jest wzorcowe sledzenie
    pojazdu z helikoptera i złapanie desperata bez kowbojskich poscigów,
    które wcale by sytuacji nie poprawiły. Film trzeci - nieudolna blokada
    i spokojny pościg bez eskalacji. Kolejna źle zrobiona blokada i
    zatrzymanie na autostradzie (a nie w centrum miasta) dzięki
    przytomności TIRmana.

    Nie mam pojęcia, co próbowałeś udowodnić.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 90. Data: 2011-10-04 14:57:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Nie mam pojęcia, co próbowałeś udowodnić.

    To, że za granicą również urządza się pościgi, a nie odpuszcza.
    Ale niektórych jak widać nie przekonam że białe jest białe, a czarne
    jest czarne.

    Pozdrawiam
    Paweł