  • 11. Data: 2011-10-04 11:00:24
    Temat: Re: Zginął podczas policyjnego pościgu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 4 Oct 2011 10:15:26 +0200, RoMan Mandziejewicz

    > Oczywiście, że powinna odpuścić.
    > W takich sytuacjach urządza się blokady a nie pościgi.

    OMG

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 12. Data: 2011-10-04 11:27:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Myjk,

    Tuesday, October 4, 2011, 11:00:24 AM, you wrote:

    > OMG

    Ci Ci się znowu nie podoba? Cywilizowany świat dawno doszedł do
    wniosku, że zamiast urządzać kowbojskie wyścigi, szczególnie po
    mieście, należy uspokajać sytuacje i doprowadzić pacjenta do blokady.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2011-10-04 11:40:07
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-10-04 10:53, RobertP. pisze:

    > A skąd wiadomo, że debil który się nie zatrzymał do kontroli nie
    > stwarza takiego zagrożenia? Skoro się nie zatrzymał, to zapewne
    > miał coś na sumieniu (pijany jechał? miał zwłoki w bagażniku?
    > jechał na rozbój z gnatem i kijami bejzbolowymi?). Jak dla mnie,
    > może zostać wyeliminowany profilaktycznie, nawet strzałem z
    > Panzerfausta.

    Powinni zacząć od modelowego strzelania do twojej rodziny, wg
    modelowej akcji z Poznania.

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 14. Data: 2011-10-04 11:46:08
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Ci Ci się znowu nie podoba? Cywilizowany świat dawno doszedł do
    > wniosku, że zamiast urządzać kowbojskie wyścigi, szczególnie po
    > mieście, należy uspokajać sytuacje i doprowadzić pacjenta do blokady.

    Tj. w momencie kiedy zniknie w lusterku policja, ścigany nagle zwalnia i
    dalej już jedzie 50tką?
    Jeszcze nie widziałem relacji z USA w której policja odpuszcza pościg.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 15. Data: 2011-10-04 11:47:22
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Powinni zacząć od modelowego strzelania do twojej rodziny, wg modelowej
    > akcji z Poznania.

    Zatrzymali Cię kiedyś na gorącym uczynku typu kradzież, pobicie czy
    wymuszenie że masz taki żal do policji? ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 16. Data: 2011-10-04 11:51:01
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Tue, 04 Oct 2011 11:40:07 +0200, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl>
    wrote:

    > Powinni zacząć od modelowego strzelania do twojej rodziny, wg modelowej
    > akcji z Poznania.

    Nie będę złośliwy i nie będę Ci życzył, żeby jakiś pijak zabił Twoje
    dziecko.

    RobertP.

  • 17. Data: 2011-10-04 11:51:02
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Poza tym wykroczenie zostało zarejestrowane, więc jaki problem
    > wyegzekwować karę?

    A na kim bedziesz ta kare egzekwowal?

  • 18. Data: 2011-10-04 11:55:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Tuesday, October 4, 2011, 11:46:08 AM, you wrote:

    > Tj. w momencie kiedy zniknie w lusterku policja, ścigany nagle zwalnia i
    > dalej już jedzie 50tką?

    Czarne i białe tylko widzisz? Daleko posunięty daltonizm...

    > Jeszcze nie widziałem relacji z USA w której policja odpuszcza pościg.

    Mało widziałeś. Nie patrz tylko na filmiki z lat 70-tych i 80-tych -
    na nowszych zobaczysz inne metody łapania desperatów. I niekoniecznie
    USA są akurat dobrym wzorcem.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 19. Data: 2011-10-04 11:57:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Tuesday, October 4, 2011, 11:47:22 AM, you wrote:

    > Zatrzymali Cię kiedyś na gorącym uczynku typu kradzież, pobicie czy
    > wymuszenie że masz taki żal do policji? ;)

    Czy człowiek, który obecnie porusza się na wózku oraz jego kolega
    wąchający kwiatki od spody dokonali kradzieży, pobicia lub wymuszenia?
    Banda policjantów w cywilu najpierw strzelała a potem zadawała
    pytania...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 20. Data: 2011-10-04 12:04:00
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Mało widziałeś. Nie patrz tylko na filmiki z lat 70-tych i 80-tych -
    > na nowszych zobaczysz inne metody łapania desperatów. I niekoniecznie
    > USA są akurat dobrym wzorcem.

    USA _moze_ i wzorcem nie sa ale Polska wzorcem _na pewno_ nie jest.
    W szczegolnosci jesli chodzi o ustalanie osob winnych popelnienia danego
    przestepstwa/wykroczenia.