  • 91. Data: 2011-10-04 14:59:57
    Temat: Re: Zginął podczas policyjnego pościgu
    Od: "Buniek" <m...@p...onet.pl>

    >Oczywiście, że powinna odpuścić. W takich sytuacjach urządza się
    >blokady a nie pościgi.

    A gdzie te blokady jak już nie wiadomo gdzie koleś jest bo się odpuściło w
    mieście szybko może się zgubić.

    >Z dbałości o życie ludzi. Desperat może komuś zrobić krzywdę. Policja
    >w pościgu również.

    Zgadza się może cos takiego się zdarzyć, ale czy nie spowoduje to ze
    zawsze trzeba uciekać bo odpuszczają.
    Nie do końca jestem przekonany ze to poprawi bezpieczeństwo a może
    spowodować ze ludzie będą próbowali uciekać.

    Buniek

  • 92. Data: 2011-10-04 15:00:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Tuesday, October 4, 2011, 2:57:23 PM, you wrote:

    > To, że za granicą również urządza się pościgi, a nie odpuszcza.
    > Ale niektórych jak widać nie przekonam że białe jest białe, a czarne
    > jest czarne.

    Widzisz na drugim filmie jakiś pościg? Bo ja widzę coś, o co tu
    postuluję. I jakoś bez kowbojskich popisów też się da ująć desperata.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 93. Data: 2011-10-04 15:04:47
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Pierwszy film się nie wczytuje, na drugim jest wzorcowe sledzenie
    > pojazdu z helikoptera i złapanie desperata bez kowbojskich poscigów,
    > które wcale by sytuacji nie poprawiły. Film trzeci - nieudolna blokada
    > i spokojny pościg bez eskalacji. Kolejna źle zrobiona blokada i
    > zatrzymanie na autostradzie (a nie w centrum miasta) dzięki
    > przytomności TIRmana.

    Pierwszy sie nie wczytuje.
    Drugi - helikopter, zero przelozenia na polskie warunki bo u nas nie ma
    helikoptera a jesli jest to lata tylko 1 listopada i w czasie zmiany
    turnusow na wakacjach.
    Trzeci- znow helikopter czyli patrz p.2
    Czwarty - poscig policji za samochodem, ktory niestety kilka przepisow
    pewnie przez przypadek ale zlamal. Nie iem czy jechal 160 ale limitow nie
    szanowal :-). Helikoptera nie ma. Ale akurat to tego filmu sie nie
    odniosles. Pewnie tez przez przypadek.

  • 94. Data: 2011-10-04 15:04:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Widzisz na drugim filmie jakiś pościg? Bo ja widzę coś, o co tu
    > postuluję. I jakoś bez kowbojskich popisów też się da ująć desperata.

    No fakt. Nie to co nasz swojski, kowbojski pościg.
    To jest taki zagraniczny "pościg" gdzie policja nie ściga tylko szybko
    podąża "za", a sprawca uciekając trzyma się przepisów nie powodując
    zagrożenia.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 95. Data: 2011-10-04 15:05:49
    Temat: Re: Zgin?? podczas policyjnego po?cigu
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-10-2011 15:04, CeSaR pisze:
    > Pierwszy sie nie wczytuje.

    Wczytuje się, poprawiłem link post niżej.
    http://www.youtube.com/watch?v=xa7l9nbtSOc

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 96. Data: 2011-10-04 15:08:25
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 04/10/2011 07:52, Ghosthunter wrote:
> [...]
    > Uciekał przed policją. Jechał 160 km/godzinę w terenie zabudowanym. Po
    > zjechaniu na drogę gruntową stracił panowanie i wypadł z drogi. Śmierć na

    JP na 100%!!!!!!JEDEN!!!JEDENJEDEN!!!!!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 97. Data: 2011-10-04 15:11:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Buniek,

    Tuesday, October 4, 2011, 2:59:57 PM, you wrote:

    [...]

    > A gdzie te blokady jak już nie wiadomo gdzie koleś jest bo się odpuściło w
    > mieście szybko może się zgubić.

    Już pisałem - policja powinna mieć helikoptery do śledzenia
    desperatów. DOQ zapodał filmy z takich działań.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 98. Data: 2011-10-04 15:14:08
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Hello Buniek,

    > Już pisałem - policja powinna mieć helikoptery do śledzenia
    > desperatów. DOQ zapodał filmy z takich działań.

    Co jak widać nie zmienia faktu, że uciekający zwalnia do 50 i jedzie
    spokojnie.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 99. Data: 2011-10-04 15:32:55
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 04 Oct 2011 15:04:55 +0200, DoQ

> [...]
    > To jest taki zagraniczny "pościg" gdzie policja nie ściga tylko szybko
    > podąża "za", a sprawca uciekając trzyma się przepisów nie powodując

    No! Zwłaszcza jak pojechał jak cyrkowiec na dwóch kołach!
    Sam widziałeś i nie zaprzeczaj jak uniknął czołówki!
    Roman ma rację a Ty blefujesz!

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 100. Data: 2011-10-04 15:48:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Tuesday, October 4, 2011, 3:14:08 PM, you wrote:

    > Co jak widać nie zmienia faktu, że uciekający zwalnia do 50 i jedzie
    > spokojnie.

    Czy ktoś poza Tobą pisał o 50?

    --
    Best regards,