    From: "Paweł" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zewnętrzny magazyn danych
    Date: Tue, 30 Nov 2010 13:32:45 +0100

    > ja natomiast olałbym dysk Pata bo pewnie ma 5 lat i 80 gb a zamiast tego
    > kupił szuflade wellanda i duży dysk sata, podumowując miałem identyczny
    > dylemat - kupiłem sata 1 TB i kupię szufladę, za jakiś czas kupię v2 TB
    > pewnie za 150 zł

    Muszę - nie muszę, po prostu mam ten dysk, są na nim jakieś stare dane i
    chcę go wykorzystać :-)
    A opcja podłączenia PATA zamiennie z SATA przydałaby się też na przyszłóść
    do archiwizacji danych ze starszych dysków PATA z komputerów w firmie, które
    niebawem zastąpie nowszymi konstrukcjami.
    Wtedy ze starych komputerów wystarczy powyjmiować dyski i włożyć je w
    przenośną stację dokującą, a tą podpiąć już przez eSATA.