  • 181. Data: 2012-04-03 00:34:16
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Czemu od razu z MS-DOS nie porównać?

    A może jeszcze z fotoszopem?

    > No proszę, Windows XP na słabszych procesorach sobie radził z
    > kilkunastoma aplikacjami (już o procesach systemowych nie mówiąc)
    > przy tej ilości pamięci,

    A androidy na takich procesorach mulą się już z fabrycznym zestawem
    aplikacji i procesów.

  • 182. Data: 2012-04-03 00:37:48
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-02 17:57, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Użyłem słowa demagogia. Użyj słownika, jeśli myli ci się z prawdą.

    nie wiesz, ze on nie uzywa slownikow - wszak na jego zajebista lumie z
    WP7 pewnie zadnego nie ma - wiec jeszcze nie wpadl na to, ze da sie we
    wspolczesnym swiecie korzystac ze slownikow ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 183. Data: 2012-04-03 00:44:21
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-02 22:19, Skrypëk pisze:

    > Przynajmniej dwie: kakmar i aldroid. Taki trzech zjebów jak tych dwóch
    > to nie ma ani jednego.

    ja nie brnie - Aldroid tym bardziej ;)
    Od lat 'uzywalismy' PalmOS'a i Symbiana - natomiast zastanawia 'nas' jak
    mozna brnic WP7 - systemu beta dla 'estetow' sprawnych inaczej ;)

    > Raczej osób niewymagających od telefonu schludnego i spójnego wyglądu
    > ani szybkiego i stabilnego działania.

    to ma byc narzedzie a nie przedmiot do brandzlowania sie przed ziomalami
    z podworka - co ty czynisz non stop.
    Jak tam bialy kondomik na lumii?

    .html

    > Przecież to jest ta kretynica, co w tak prostym w obsłudze telefonie jak
    > HTC Titan nie potrafiła przez tydzień znaleźć opcji połączenia skrzynek.
    > Piękne sobie wybierasz autorytety jeden z drugim.

    i strasznie ja palec bolal od ciaglego przewijania - pewnie nie
    potrafila pogrupowac tych programow ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 184. Data: 2012-04-03 00:48:43
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Moze dlatego, ze nie mam czego szukac wsrod osob, ktorym wystarczy
    > podstawowa funkcjonalnosc telefonu oraz typowy dostep do internetu?

    Kiedy właśnie o to chodzi, że nie wystarczy taka toporna podstawowa
    funkcjonalność jaką oferują androidy. Dlatego ludzie nie są zadowoleni z
    tych wciśniętych im szmelców jak HTC Wildfire czy Samsung Gio, które
    zamulają się w podstawowych zastosowaniach. I żadne pozornie nieograniczone
    możliwości dodatkowego zaśmiecenia telefonu tego nie rekompensują.

    > Zapytales jak wygladal Android pol roku po wprowadzeniu do sprzedazy -
    > nie wiem, nie interesuje mnie to.

    Ale zaimponował ci autor piszący "I can't believe this is the second major
    release".
    No to niech będzie uczciwy i porównuje z wersjami "półtora" konkurencji.

    > Nie bralem nawet pod uwage wejscia w tak raczkujacy system.

    W porównaniu z tempem rozwoju konkurencji to galopujący.

    > Dlatego jestem zdziwiony z jakim uporem
    > forsujesz system, ktory wciaz jest we wczesnym stadium komercyjnego
    > rozwoju.

    A dlaczego ty tak forsujesz system, który po tylu latach pracy, w wersji już
    4.0.3, potrzebuje nadal dualcorów do udźwignięcia własnego brzydkiego GUI
    niczym Windows Vista?

    > Pewnie za rok bedzie znacznie sensowniejsza opcja

    No być może android zostanie w końcu poprawiony i zoptymalizowany do
    normalnego działania i wyglądu. W końcu nie od razu Windows7 zbudowano.
    Ale WP7 będzie wtedy jeszcze dalej, a może i Apple się też w końcu obudzi z
    letargu.

  • 185. Data: 2012-04-03 00:53:15
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 3 Apr 2012 00:34:16 +0200, Skrypëk napisał(a):

    > A może jeszcze z fotoszopem?

    No jak ci się uda, to porównuj, kabaret będzie zapewniony. W zasadzie już
    jest, ale się rozwiniesz.

    > A androidy na takich procesorach mulą się już z fabrycznym zestawem
    > aplikacji i procesów.

    Hel i bomba termobaryczna.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "You're not the same as you were before. You were much

  • 186. Data: 2012-04-03 00:54:29
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > nie wiesz, ze on nie uzywa slownikow - wszak na jego zajebista lumie z
    > WP7 pewnie zadnego nie ma - wiec jeszcze nie wpadl na to, ze da sie we
    > wspolczesnym swiecie korzystac ze slownikow ;)

    Wybacz, że potrafię kupić kebaba bez słownika i nie jestem "sflustrowanym"
    wtórnym analfabetą jak ty.
    Sprawdziłeś już co to "flustracja", czy jeszcze ci się nie udało, gieniuszu?

  • 187. Data: 2012-04-03 00:56:45
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > No jak ci się uda, to porównuj, kabaret będzie zapewniony.

    Kabaret się już zaczął, gdy androidziarze zaczęli porównywać telefony do
    MS-DOSa.

    Nie zmieniaj tematu.

  • 188. Data: 2012-04-03 01:01:22
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-03 00:07, Skrypëk pisze:

    > Ale tam nie ma nic skrytego. I każdy ten "geniusz: dostrzega, tylko
    > najwyżej ma jakieś drobne "ale..". Jedynie androidowi wykolejeńcy mają
    > tych zastrzeżeń na tyle dużo, że nic ich i tak nie przekona, że czarne
    > jest czarne, białe jest białe, a czarne na białym jest czytelne.

    > Jemu nie było mało. Jemu się nie spodobało, że WP nie jest jak android
    > (iOS z którego android zrzynał). Typowe zjawisko dotykające kilka
    > procent populacji świata.

    > No no. To niech sobie szanowny pan redaktor przypomni, jak wyglądał
    > android po pół roku od premiery pierwszej wersji.

    to bylo ile lat temu i jak zaawansowane byly inne systemy?

    WP7 to tak juz rok jest we wczesnej fazie beta - i nic sie w tym
    wzgledzie wciaz nie zmienia.

    > Może po to, że na więcej pamięci i tak nie wystarczy? Po co ma wyżej
    > srać niż dupę mieć jak zamulony android?

    tak, tak - idac twoim tokiem rozumowania to slownikow tez nie ma na WP7
    - bo by zamulaly WP7, prawda?

    -5-how-does-it-compare-to-android-opinion/

> [...]
    > Ale przynajmniej nie jest debilem jak Ewunia ze spider's web.
    > Tylko po co każesz mi z takimi delikwentami zaocznie polemizować?

    no to daj jakis konkretny przyklad - juz z 5 ty raz o to cie prosze.
    Nie ma? Oj biedny sprzedawczyku telefonow z WP7 - nie potrafisz nic
    innego robic tylko tego 'wstetnego androida' wyszydzac ;)
    Jak widac jednak ludzie nie pokochali WP7 - zgadnij dlaczego?
    Pewnie sie nie znaja :P

    > Parafrazując cymbała ALdroida: nie potrafisz znaleźć żadnych negatywnych
    > recenzji poza portalami androidowymi i G$$GLE!

    dawaj dalej - posmiejemy sie :-D
    Jak to dobrze, ze sa tacy chorobliwi fanatycy jak ty, potrafiacy pienic
    sie w obronie jakiegos niedorobionego systemu jak WP7.
    Przynajmniej mozna sie z kogo posmiac - choc w twoim przypadku to raczej
    wyraz politowania.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 189. Data: 2012-04-03 01:03:00
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > ja nie brnie - Aldroid tym bardziej ;)
    > Od lat 'uzywalismy' PalmOS'a i Symbiana - natomiast zastanawia 'nas'
    > jak mozna brnic WP7 - systemu beta dla 'estetow' sprawnych inaczej ;)

    Jak już nam się udało ustalić, telefony z WP7 są dla ludzi pełnosprawnych,
    którzy nie zatracili zdolności komunikacji i potrafią kupić żarcie w chinolu
    bez użycia słownika w telefonie.

    > to ma byc narzedzie a nie przedmiot do brandzlowania sie przed
    > ziomalami z podworka

    Tak. I dlatego służy do szybkiego korzystania z niego, a nie desperackiego
    tuningowania, modowania i wgrywania setek niepotrzebnych aplikacji dla lansu
    i przestawianich ich po podfolderach. Z których i tak potem nie korzystasz i
    piszesz "flustracja".

    > i strasznie ja palec bolal od ciaglego przewijania

    Kiepskiej baletnicy...
    Trzeba było umyć, to by się łatwiej przesuwał po ekranie.

  • 190. Data: 2012-04-03 01:07:35
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-03 00:54, Skrypëk pisze:

    > Wybacz, że potrafię kupić kebaba bez słownika i nie jestem
    > "sflustrowanym" wtórnym analfabetą jak ty.

    a czy ty potrafisz cokolwiek zrobic procz bawienia sie osmioma kaflami
    na ekranie i pokazywanie ziomalom jakie one switasne?
    Moze niedlugo bedzie ci dane wstapic w wyzsza faze zaawansowania w WP7 i
    siegniesz po jakies programy 'procz ptakow i XBL' ;)

    > Sprawdziłeś już co to "flustracja", czy jeszcze ci się nie udało,
    > gieniuszu?

    chcesz zobaczyc flustrata? spojrz w lustro.
    A jak sie usmiechniesz - to zobaczysz chorobliwego flustrata.
    Tylko nie usmiechaj sie do siebie zbyt mocno - bo we wlasnej slinie
    utoniesz ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)