  • 171. Data: 2012-04-02 21:01:45
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-02 20:32, Skrypëk wrote:

    > lulz, prawda? To się bardzo łatwo da załatwić, żeby Skype przestał
    > działać na androidzie, czyniąc ten system półproduktem i bublem w oczach
    > Andrzeja.
    >
    > Nie mogę się doczekać, aż stary flash na androidach przestanie otwierać
    > nowe strony. Och jaki będą androidziarze mieli dysonans.

    Myslisz, ze na tej grupie jest chocby jedna osoba tak mocno zwiazana
    emocjonalnie z Androidem jak Ty z WP? Jestem niemal pewny, ze nie
    znajdziesz tutaj takiej (jesli sie myle - reka do gory ;]).
    Nikt nie urodzil sie z Androidem w kolysce, zeby mial go bronic wlasna
    piersia. Jedna osoba miala Palma, druga Symbiana, trzecia WM i w pewnym
    momecie okazalo sie, ze trzeba z takiej lub innej przyczyny zrobic
    przesiadke. A ze akurat Android spelnia potrzeby bardziej wymagajacych
    osob? Dla mnie moglby to byc dowolny system byle byl w stanie spelnic
    moje oczekiwania. Swietnie ujela to kobitka w tym artykule, w zasadzie
    nie mam nic do dodania:
    http://www.spidersweb.pl/2012/03/skazani-na-androida
    .html

  • 172. Data: 2012-04-02 22:19:31
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Myslisz, ze na tej grupie jest chocby jedna osoba tak mocno zwiazana
    > emocjonalnie z Androidem

    Przynajmniej dwie: kakmar i aldroid. Taki trzech zjebów jak tych dwóch to
    nie ma ani jednego.

    > A ze akurat Android spelnia potrzeby bardziej
    > wymagajacych osob?

    Raczej osób niewymagających od telefonu schludnego i spójnego wyglądu ani
    szybkiego i stabilnego działania.

    > Swietnie ujela to kobitka w tym
    > artykule, w zasadzie nie mam nic do dodania:
    > http://www.spidersweb.pl/2012/03/skazani-na-androida
    .html

    Przecież to jest ta kretynica, co w tak prostym w obsłudze telefonie jak HTC
    Titan nie potrafiła przez tydzień znaleźć opcji połączenia skrzynek.
    Piękne sobie wybierasz autorytety jeden z drugim.

  • 173. Data: 2012-04-02 22:25:19
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > HTC Titan nie potrafiła przez tydzień znaleźć opcji połączenia skrzynek.
    > Piękne sobie wybierasz autorytety jeden z drugim.

    OK, baw sie w swoim towarzystwie, ogladajac ten schludny uporzadkowany
    ekran na stabilnym telefonie. Przy okazji: ile wg Ciebie potrzeba czasu,
    zeby zapoznac sie i oswoic z WP (pamietam, ze z miesiaca w przypadku
    Androida miales niezly ubaw)?

  • 174. Data: 2012-04-02 22:48:25
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > OK, baw sie w swoim towarzystwie, ogladajac ten schludny uporzadkowany
    > ekran na stabilnym telefonie.

    No mam znacznie mądrzejsze towarzystwo niż niepełnosprytna Ewunia i
    przyklaskujący jej badziewiarze. Ale nie zajmujemy się oglądaniem cudzych
    telefonów dłużej niż minutę.

    > Przy okazji: ile wg Ciebie potrzeba
    > czasu, zeby zapoznac sie i oswoic z WP (pamietam, ze z miesiaca w
    > przypadku Androida miales niezly ubaw)?

    Zdrowemu człowiekowi wystarczy kwadrans.

  • 175. Data: 2012-04-02 23:10:35
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ...::QRT::... <n...@...mejla> wrote:
    > Dnia Sun, 1 Apr 2012 16:32:39 +0200, Skrypëk napisał(a):
    >

    > Wp7 nawet mi sie podoba ale brak opery mini całkowicie ten sprzęt
    > dyskfalfikuje.

    Napisanie opery mini nie jest zadaniem producenta sprzętu ani producenta
    systemu. To sprawa autorów Opery. Brak wersji tego niszowego programu na
    dany telefon to nie wada telefonu tylko wada leniwych autorów programu.

    > - raz ze oszczedności transferu
    > - dwa ze opera mini w ogóle umożliwia korzystanie z przeglądarki na
    > gprs/edge gdzie pobranie pół maga danych aby otworzyć stronę głowną
    > jakiegoś portalu to bywa naprawdę nielada wyzwanie.

    To może zmień operatora na takiego co oferuje 3G zamiast podcierać dupę
    szkłem.
    W pleju nawet badziewny android wyciąga 6,64/0,77 Mbps i nie trzeba SGS2
    jeszcze bardziej szpecić jakąś Operą.

  • 176. Data: 2012-04-02 23:27:06
    Od: atm <...@v...pl>

    > Zdrowemu człowiekowi wystarczy kwadrans.

    Rozumiem, zatem wyjatkawym dyskomfortem sa dla Ciebie osoby nie
    potrafiace dostrzec skrzetnie ukrytego geniuszu w tym systemie.
    Temu gosciowi nawet tydzien bylo malo:

    I honestly can't imagine using a Windows Phone 7 device as my main phone
    for any extended period of time. The animations and scrolling are slick,
    the UI is cohesive, and the simplicity is attractive, but the overall
    experience is not on par with Android or iOS. Android offers a better
    experience in terms of apps (both availability and price),
    multi-tasking, notifications, service integration, gaming, and
    productivity. It doesn't matter how fast your phone is if it's lacking
    in so many areas. So many parts of the operating system feel unfinished
    or untouched that it's honestly astounding to me that this is the second
    major release.

    As I've said elsewhere, Windows Phone 7 feels like 21st MS-DOS.
    Microsoft says that the inspiration for Metro UI is "street and airport
    signage." The signage inspiration is clear, but what isn't clear is why
    Microsoft thought that reverting the majority of visual cues to text
    would provide a better experience to the overtly graphical interfaces
    found in Android and iOS. Even if the apps were there (and to be clear,
    there is a serious dearth of quality apps), there are so many part of
    Windows Phone 7 that still feel incomplete or not thought through. Why
    would you make the email text so big that you can only preview four to
    five messages on a screen without scrolling? Why limit multi-tasking to
    six applications? Why do applications relaunch if you slect them from
    the Start menu instead of the multi-tasking menu? Why doesn't the email
    app replicate changes made on the server for IMAP connections? These are
    massive oversights that were possibly forgivable in the initial release,
    but to still have these issues in the second major version is incredible.

    Tim Cook is right, Microsoft will keep trying. I'm glad they decided to
    start over with Windows Phone 7, but if they want to break into an
    already established industry, they need to offer a product that blows
    the competition out of the water. Microsoft does not have that product.
    For the foreseeable future the smartphone space is going to continue to
    be dominated by Apple and Google. That's a disappointing sentence to
    write, but it's the truth. I want more competition. More competition
    drives real innovation. Android would not be as polished as it is today
    if Apple hadn't pushed the importance of design. iOS wouldn't have the
    excellent notifications it has now if it weren't for Android paving the
    way. I believe that Microsoft has some good ideas in Windows Phone 7,
    but if they really want to make an impact they need to do a lot better.

    http://www.droid-life.com/2012/02/02/windows-phone-7
    -5-how-does-it-compare-to-android-opinion/
    Jestem pewien, ze nieprzebranym arsenale inwektyw znajdziesz odpowiednie
    slowa zeby odpowiednio podsumowac tego recenzenta.
    Powodzenia.

  • 177. Data: 2012-04-03 00:07:40
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Rozumiem, zatem wyjatkawym dyskomfortem sa dla Ciebie osoby nie
    > potrafiace dostrzec skrzetnie ukrytego geniuszu w tym systemie.

    Ale tam nie ma nic skrytego. I każdy ten "geniusz: dostrzega, tylko najwyżej
    ma jakieś drobne "ale..". Jedynie androidowi wykolejeńcy mają tych
    zastrzeżeń na tyle dużo, że nic ich i tak nie przekona, że czarne jest
    czarne, białe jest białe, a czarne na białym jest czytelne.

> [...]
    > offers a better experience in terms of apps (both availability and
    > price), multi-tasking, notifications, service integration, gaming, and

    Jemu nie było mało. Jemu się nie spodobało, że WP nie jest jak android (iOS
    z którego android zrzynał). Typowe zjawisko dotykające kilka procent
    populacji świata.

> [...]
    > in so many areas. So many parts of the operating system feel
    > unfinished or untouched that it's honestly astounding to me that this

    No no. To niech sobie szanowny pan redaktor przypomni, jak wyglądał android
    po pół roku od premiery pierwszej wersji.

    > Why limit multi-tasking to six applications?

    Może po to, że na więcej pamięci i tak nie wystarczy? Po co ma wyżej srać
    niż dupę mieć jak zamulony android?

    > http://www.droid-life.com/2012/02/02/windows-phone-7
    -5-how-does-it-compare-to-android-opinion/
    > Jestem pewien, ze nieprzebranym arsenale inwektyw znajdziesz
    > odpowiednie slowa zeby odpowiednio podsumowac tego recenzenta.

    Jak przystało na portal z droidem w tytule, recenzent jest służbowo
    stronniczy.
    Ale przynajmniej nie jest debilem jak Ewunia ze spider's web.
    Tylko po co każesz mi z takimi delikwentami zaocznie polemizować?

    Parafrazując cymbała ALdroida: nie potrafisz znaleźć żadnych negatywnych
    recenzji poza portalami androidowymi i G$$GLE!

  • 178. Data: 2012-04-03 00:09:35
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 2 Apr 2012 20:19:56 +0200, Skrypëk napisał(a):

    > To sobie sprawdź w jednym ze swoich dziesięciu słowników co to znaczy,

    Płyta ci się zacięła, żuczku windowsowy.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

  • 179. Data: 2012-04-03 00:23:08
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 3 Apr 2012 00:07:40 +0200, Skrypëk napisał(a):

    > No no. To niech sobie szanowny pan redaktor przypomni, jak wyglądał android
    > po pół roku od premiery pierwszej wersji.

    Czemu od razu z MS-DOS nie porównać? Ten to wyglądał, i to znacznie dłużej
    niż pół roku po premierze pierwszej wersji... Tylko jakoś tak mamy 2012 rok
    już i warto by porównac współczesne oprogramowanie ze sobą a nie z wersjami
    muzealnymi.

    > Może po to, że na więcej pamięci i tak nie wystarczy? Po co ma wyżej srać
    > niż dupę mieć jak zamulony android?

    No proszę, Windows XP na słabszych procesorach sobie radził z kilkunastoma
    aplikacjami (już o procesach systemowych nie mówiąc) przy tej ilości
    pamięci, a WP7 tego nie potrafi. Ot, postęp.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 180. Data: 2012-04-03 00:29:16
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    >
    > Parafrazując cymbała ALdroida: nie potrafisz znaleźć żadnych negatywnych
    > recenzji poza portalami androidowymi i G$$GLE!

    Moze dlatego, ze nie mam czego szukac wsrod osob, ktorym wystarczy
    podstawowa funkcjonalnosc telefonu oraz typowy dostep do internetu?
    Zapytales jak wygladal Android pol roku po wprowadzeniu do sprzedazy -
    nie wiem, nie interesuje mnie to. Nie bralem nawet pod uwage wejscia w
    tak raczkujacy system. Dlatego jestem zdziwiony z jakim uporem forsujesz
    system, ktory wciaz jest we wczesnym stadium komercyjnego rozwoju.
    Pewnie za rok bedzie znacznie sensowniejsza opcja zarowno pod wzgledem
    dojrzalosci samego systemu jak i ilosci oprogramowania, w tej chwili
    jednak przypomina wspomnianego przez Ciebie pol rocznego Androida.
    Nawet po tym czasie nie bedzie to system dla kazdego ale to juz wynika z
    zalozen MS.