  • Data: 2012-04-03 11:58:06
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Lecz traktujesz je poważnie, ignorując kontekst w jakim się pojawiły,

    W jakim kontekście słuszne jest porównywanie systemów telefonicznych do
    MS-DOS?

    > Nie, nie jest.

    > Żuczku, chodziły na tym znacznie bardziej wymagające aplikacje.

    W Javie i dotnecie?

    > Kiedyś mając 90MB na aplikację można było zrobić na komputerze pełen
    > skład czasopisma, dziś, jak widać, system nie jest w stanie mając
    > wiele razy więcej zarządzać pamięcią tak, żeby umożliwić pełen
    > multitasking.

    Czy dla ciebie pełen multitasking to umożliwienie doprawadzenie do
    komunikatów o braku pamięci w telefonie?

    > Już ci powiedziałem, obejrzyj jakiś normalny telefon na Androidzie,

    Czyli wszyskie tańsze niż 2kzł są nienormalne? To po co w ogóle taki chłam
    jest produkowany i sprzedawany w milionach egzemplarzy? Żeby obniżyć
    customer satisfaction androida?

    > Nie, lecz wyższe formy ironii jak widzę są dla ciebie niedostępne,

    Ironizować trzeba umieć. Poćwicz jeszcze trochę.