  • Data: 2012-04-02 14:24:09
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-02 13:53, Skrypëk pisze:
> [...]
    ows-phone-background-limitation

    > "other VoIP clients on Windows Phone can jump-start into the foreground
    > when a call comes in using the standard push notification system"

    Mnie nie interesują "other VOIP clients", bo używam Skype. A ten, jak
    widać, z WP7 ma kłopoty.

    > Czy ciebie też dopadła bariera językowa, której nie pomogło ci sforsować
    > twoje pięć kilo słowników pogrupowanych w wielokrotnie zagnieżdżonych
    > folderach?

    Nie, bałwanku, od samego początku piszę o Skype i nie próbuję zmieniać
    tematu.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which