  • Data: 2012-04-02 22:19:31
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Myslisz, ze na tej grupie jest chocby jedna osoba tak mocno zwiazana
    > emocjonalnie z Androidem

    Przynajmniej dwie: kakmar i aldroid. Taki trzech zjebów jak tych dwóch to
    nie ma ani jednego.

    > A ze akurat Android spelnia potrzeby bardziej
    > wymagajacych osob?

    Raczej osób niewymagających od telefonu schludnego i spójnego wyglądu ani
    szybkiego i stabilnego działania.

    > Swietnie ujela to kobitka w tym
    > artykule, w zasadzie nie mam nic do dodania:
    > http://www.spidersweb.pl/2012/03/skazani-na-androida
    .html

    Przecież to jest ta kretynica, co w tak prostym w obsłudze telefonie jak HTC
    Titan nie potrafiła przez tydzień znaleźć opcji połączenia skrzynek.
    Piękne sobie wybierasz autorytety jeden z drugim.