  • Data: 2012-04-02 21:01:45
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-04-02 20:32, Skrypëk wrote:

    > lulz, prawda? To się bardzo łatwo da załatwić, żeby Skype przestał
    > działać na androidzie, czyniąc ten system półproduktem i bublem w oczach
    > Andrzeja.
    >
    > Nie mogę się doczekać, aż stary flash na androidach przestanie otwierać
    > nowe strony. Och jaki będą androidziarze mieli dysonans.

    Myslisz, ze na tej grupie jest chocby jedna osoba tak mocno zwiazana
    emocjonalnie z Androidem jak Ty z WP? Jestem niemal pewny, ze nie
    znajdziesz tutaj takiej (jesli sie myle - reka do gory ;]).
    Nikt nie urodzil sie z Androidem w kolysce, zeby mial go bronic wlasna
    piersia. Jedna osoba miala Palma, druga Symbiana, trzecia WM i w pewnym
    momecie okazalo sie, ze trzeba z takiej lub innej przyczyny zrobic
    przesiadke. A ze akurat Android spelnia potrzeby bardziej wymagajacych
    osob? Dla mnie moglby to byc dowolny system byle byl w stanie spelnic
    moje oczekiwania. Swietnie ujela to kobitka w tym artykule, w zasadzie
    nie mam nic do dodania:
    http://www.spidersweb.pl/2012/03/skazani-na-androida
    .html