    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Date: Wed, 22 Feb 2012 17:37:41 +0100

    atm <...@v...pl> wrote:
    > Odpowiedz, dlaczego jest tak malo aplikacji na WP (jeden z komentarzy:
    >
    > http://www.purepc.pl/urzadzenia_mobilne/porownanie_w
    indows_phone_7_i_android_mango_vs_piernik?page=0,4

    Komentarze jak zawsze źródłem informacji rzetelnych inaczej.
    Na polskich portalach zwłaszcza.

    > Dodam jeszcze słowo na temat "dlaczego developerzy omijają WP
    > marketplace":

    Tak omijają, że po pierwszym roku ma więcej deweloperów i aplikacji niż
    ajfon lub android po takim samym czasie.

    > Opłata za konto developerskie w Microsoftowym AppHub to
    > 99$ rocznie +19.99 za każdą darmową aplikację powyżej 100 - tyle że w
    > tej pierwszej setce wliczone są wszystkie aktualizacje, czyli z
    > pięcioma darmowymi aplikacjami w ofercie można się wypstrykać w
    > miesiąc,

    Kłamstwo w biały dzień.

    Here's how it works:

    Unlimited number of paid applications
    - This includes updates to said applications
    - A paid application cannot be made free

    100 submissions of free applications
    - Unlimited updates to accepted free apps
    - WARNING: failed submission of free applications will count against the
    100 free submissions

> [...]
    > dużo bardziej logicznie uporządkowany, lepiej zarządza uprawnieniami,
    > aplikacje mają znacznie szerszy zakres działania itd. No i są pisane w
    > Javie, więc każdy znający C++ może się szybko na Androida
    > przekwalifikować, a programiści C++/Java to wielka rzesza talentów. WP
    > sprawia wrażenie jakby obsługa zewnętrznych aplikacji była dodana na
    > siłę, w dodatku do wyboru jest C# i Visual Basic + Silverlight lub XNA
    > dla frameworka. Wszystko działa w oparciu o .net, dlatego jest
    > powolne i nieefektywne. W porównaniu z WP, pisanie na Androida to

    A to już kompletnie mijające się z prawdą bajdurzenia jakiegoś javovego
    frustrata ;)

    (wielka rzesza talentów, lulz)