  • Data: 2012-02-22 22:17:29
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Wszystko sie zgadza, przeczytaj jeszcze raz info z komentarza: 100
    > bezplatnych aplikacji za darmo. Z tym, ze w ta setke wliczane sa
    > rowniez aktualizacje (rowniez za darmo)

    Nieprawda. W setkę wliczane są tylko nowe aplikacje oraz nieudane publikacje
    nowych aplikacji.
    Aktualizacje, udane lub nie, nie są liczone.

    > Jednak zapewne masz info w sieci potwierdzajace, ze aktualizacje
    > zgloszonych darmowych aplikacji nie sa liczone do tych stu?

    Tak. Mam. Info od pracowników firmy Microsoft. Tej prawdziwej,
    hamerykańskiej:
    http://blogs.msdn.com/b/oren/archive/2011/01/09/mark
    etplace-tip-3-free-app-updates-are-free-even-if-they
    -fail.aspx
    http://forums.create.msdn.com/forums/p/76599/467720.
    aspx#467720
    (pierwsze sprzed, drugie po podniesieniu limitu z 5 do 100)

    Widać bardziej opłaca się korzystać z amerykańskiego Binga w takich sprawach
    niż polskiego Googla, który dostarcza ci kłamstwa.

    > Pomijasz tez info o 99$ oplaty rocznej; domyslam sie, ze tego nie
    > kwestionujesz?

    A dlaczego mam to kwestionować? Normalna kolej rzeczy, że lepsze rzeczy są
    droższe. Za darmo to można w ryj dostać, ale już też coraz rzadziej, odkąd
    dresiarnia wyjechała na zmywak do UK.

    >>> http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=
    article&id=19170:marketplace-od-strony-dewelopera-pi
    erwsze-kroki&catid=44:programowanie&Itemid=104

    > Nikt nie jest nieomylny, w zdecydowanej wiekszosci wypadkow znajdzie
    > sie na grupie ktos kto informacje sprostuje i wszyscy na tym
    > skorzystamy.

    W szczególności omylne są polskie portale prowadzone przez dzieci, a jeszcze
    bardziej komentarze na nich, które często są umyślnymi kłamstwami.

    Weź ty trochę bierz odpowiedzialność za to co wklejasz, co?