  • Data: 2012-02-22 19:08:22
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-02-22 17:37, Skrypëk wrote:
> [...]
    indows_phone_7_i_android_mango_vs_piernik?page=0,4

    > Komentarze jak zawsze źródłem informacji rzetelnych inaczej.
    > Na polskich portalach zwłaszcza.

    > Tak omijają, że po pierwszym roku ma więcej deweloperów i aplikacji niż
    > ajfon lub android po takim samym czasie.

    > Kłamstwo w biały dzień.
    >
    > Here's how it works:
    >
    > Unlimited number of paid applications
    > - This includes updates to said applications
    > - A paid application cannot be made free
    >
    > 100 submissions of free applications
    > - Unlimited updates to accepted free apps
    > - WARNING: failed submission of free applications will count against the
> [...]

    Wypowiedz Bartłomieja Zassa z polskiego oddziału Microsoft, który
    również zajmuje się tworzeniem oprogramowania dla platformy Windows Phone 7:

    Na stronie głównej App Hub znajduje się link ,,Join Marketplace". Podczas
    rejestracji wybieramy typ użytkownika:

    1. Student - studenci mają rejestrację całkowicie bezpłatną, mogą
    legalnie zarabiać na tworzeniu aplikacji bez ponoszenia ze swojej strony
    jakichkolwiek kosztów

    2. Osoba fizyczna - nawet jeśli nie mamy działalności gospodarczej
    możemy spróbować swoich sił na Marketplace

    3. Firma - tu konieczne będzie posiadanie zarejestrowanej działalności

    Opcja 2 i 3 wymaga uiszczenia opłaty 99 USD na rok za możliwość
    publikowania aplikacji, ale dla pierwszych firm z gotowymi aplikacjami
    mamy lokalne programy całkowicie lub częściowo zwalniające z opłaty
    (więcej informacji: w...@m...com). Opcja 1 wymaga wykorzystania
    Live ID zarejestrowanego w tzw. usłudze DreamSpark.

    Ważne jest to, że zarejestrowanie się w Marketplace pozwala również
    wgrywać i testować aplikacje na telefonie. Bez konta w Marketplace
    oficjalnie nie ma możliwości wgrania aplikacji przez kabelek - wyłącznie
    poprzez Marketplace. Każdy zarejestrowany deweloper może odblokować 3
    urządzenia (w uzasadnionych przypadkach jest możliwość powiększenia tej
    liczby).

    Zarejestrowanie konta na Marketplace pozwala zgłosić bezpłatnie dowolną
    ilość płatnych aplikacji oraz do 5 sztuk aplikacji bezpłatnych. Za każdą
    dodatkową aplikację bezpłatną (po przekroczeniu liczby pięciu aplikacji)
    płacimy ok. 19 USD. Czyli jeśli zgłaszamy aplikacje komercyjne i max. 5
    aplikacji darmowych, jedyny koszt jaki musimy ponieść to 99 USD rocznie
    (lub całkowicie bezkosztowo - dla studentów). Nie ma dodatkowych opłat
    związanych z zakupem jakichkolwiek certyfikatów, itp. Wszystko jest w
    ramach tej jednej opłaty subskrypcyjnej.

    http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=
    article&id=19170:marketplace-od-strony-dewelopera-pi
    erwsze-kroki&catid=44:programowanie&Itemid=104

    Bylbym wdzieczny gdybys cytowane przez Ciebie teksty wspeieral linkami.