  • Data: 2012-02-09 20:48:43
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 9 Feb 2012 14:53:29 +0100, Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>
    naskrobał przy słoiku:

    > Jakich bredni? Że Windows 8 się ludziom spodoba i będzie się dobrze
    > sprzedawać?
    > Przerżniecie androidziarze na rynku tabletów tak samo jak
    linuksiarze na
    > rynku desktopów :)

    A linux przerznal? Coś przespałem widocznie ;)
    Bo ja wciąż spotykam wiele osób nie mających problemów z linuxem jako
    jedynym systemem.
    W większości używam Windsows, aczkolwiek serwer multimedialny w domu
    jest na linuxie i jest niemal bezobslugowy, na notebooku wirtualna
    maszyna z linuxem, bo jednak czasem się przydaje.
    Większość serwerów jednak również wciąż działa jakoś pod
    unixem/linuxem (ale ok, miało być tylko o desktopach).
    Nie widzę problemów by raz używac windows a jak trzeba to inny system
    (choć w większości jest to windows jak wspominałem).
    Chyba masz rzeczywiście jakiś kompleks wszystkiego co nie pochodzi od
    M$.

    > Nie podchodzę bezkrytycznie, tylko odrzucam twoją krytykę, która da
    się
    > streścić jednym zdaniem: niedobre, bo inne niż android. Tylko że to
    akurat
    > zaleta a nie wada :>

    > No bo dopiero jest na etapie beta. Do jesieni jeszcze daleko.

    skoro utwierdzasz nas w przekonaniu, ze jesteś guru windows, to może
    cię zainteresuje poniższy tekst:

    W środę 29 lutego na Mobile World Congress w Barcelonie zostanie
    upubliczniona wersja Windows 8 Consumer Preview. Prezentacja ma odbyć
    się między godziną 13:00 a 15:00. Do oficjalnego "uwolnienia" zostało
    20 dni. Nie mniej jednak już teraz wszystkich zainteresowanych
    najnowszymi kompilacjami zapraszamy na forum. Obecnie dyskusja toczy
    się głównie w dwóch tematach:

    http://www.windows7.pl/forum/index.php/topic,6466.0.
    html
    http://www.windows7.pl/forum/index.php/topic,5499.0.