    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Date: Tue, 07 Feb 2012 19:04:34 +0100

    On 2012-02-07 01:14, Skrypëk wrote:

    > Tylko że ci co są w marginalnej mniejszości niesłusznie nazywają
    > popularne rozwiązania złymi.

    Za wszelka cene chcesz udowodnic, ze samochody osobowe to tylko sedany.
    Bo przeciez jak sama nazwa wskazuje sluza do wozenia osob. Producent
    przewidzial gdzie siedza ludzie, gdzie znajduje sie bagaz.
    Kombi i hatchbacki to jakies nieporozumienie, wozenie wozka dla dziecka,
    telewizora czy szafki to dla geekow.... Trzeba tam skladac jakies
    siedzenia, wyjmowac plastikowa pokrywe bagaznika czy zwijac rolete, nie
    no porazka jakas. Komu to jest potrzebne.
    Tak wyglada z mojego punktu widzenia Twoja argumentacja. Widze jednak,
    ze nie ma sposobu, zeby Cie przekonac ze kazde urzadzenie ma swoje wady
    i zalety i ze kazdy ma ich indywidualna liste, podobnie tez liste
    priorytetow odnosnie funkcji. Jedna z cech "smartowosci" to dostosowanie
    sie do uzytkownika a nie odwrotnie.
    Coz, masz swoje zdanie - swietnie ze sie tego trzymasz.