  • Data: 2012-02-07 00:01:37
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Moze wystarczy mu brak tych 100 wad :-)

    Których stu wad? Taki ogromnych dealbreakerów jak to, że ma tylko 10 kolorów
    akcentów do wyboru? Tylko że to właśnie dzięki temu ma unikatowy, spójny,
    wyróżniający się wygląd, który zezwala nadal na pewien zakres bezpiecznej
    personalizacji.

    > Ale wady zostaja

    No jak w tej anegdocie: no wiemy, że to jednak nie ty ukradłeś, ale nie
    przychodź już do nas, bo niesmak pozostał.

    Androidowi jakoś wybaczyłeś, że kiedyś miał mniej aplikacji niż ajfon?

    > No moze - jakos cholera lubie sobie zarzadzac mp3 w telefonie przy
    > pomocy Total Commandera, i wszystko inne jest sprzeczne z moja
    > ideologia.

    No cholera, widzisz, a ja lubię sobie czasem po prostu muzyki posłuchać a
    nie marnować życie na zarządzanie nią.
    Może po prostu porzuć tę ideologię zamiast tak cierpieć? Istnieje mnóstwo
    ciekawszych lub badziej produktywnych hobby niż zarządzanie empetrójkami.