    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Date: Mon, 06 Feb 2012 19:35:53 +0100

    On 2012-02-06 19:10, Skrypëk wrote:

    > Bynajmniej.

    Jak juz wczesniej mowilem - dla kazdego cos dobrego. To sa dwa
    komentarze z zamieszczonego na poczatku linka:

    eDameXxX pisze:
    21 stycznia 2012 o 13:30

    Żeby dobrze ocenić Windowsa Phone, trzeba po prostu z niego jakiś czas
    korzystać. Czytanie takich tekstów niewiele zmieni. Ci co od samego
    początku są negatywnie nastawieni do MS zostaną przy swoim. A ci co
    chcieliby poznać ten system, przez tego teksty widzą same wady.
    Sam kupiłem sobie HTC HD2 i zainstalowałem na nim Androida. Testowałem
    róże wersje, nawet ICS. System ogólnie chodził bardzo dobrze, płynnie,
    mało resetów, praktycznie nie narzekałem. Jednak 2 tygodnie temu z
    ciekawości zainstalowałem Windowsa Phone w wersji Mango.
    Pierwsze wrażenie, (łał!) bardzo szybko się włączył. Początkowo Windows
    w porównaniu do Andka wydawał mi się przeraźliwie prosty i ubogi
    (patrząc na interfejs), ale to było tylko złudzenie, bo w rzeczywistości
    bardzo dużo opcji jest po prostu w konkretnych programach i
    ustawieniach. Myślałem, że WP wywalę po kilku dniach i wrócę do
    Androida, ale chciałem przetestować go dłużej i jak na razie od tamtej
    pory cały czas z niego korzystam. Cały interfejs Metro jest wg mnie
    genialny. Duże kafelki są bardzo intuicyjne, nigdy przez przypadek nie
    włączyłem złego programu, ani nie wybrałem innej opcji niż zamierzałem,
    co na Androidzie się zdarzało. W domu telefon podłączam do kompa,
    automatycznie włącza się Zune, przeciągam muzykę, filmy, które chcę
    wrzucić i gotowe. Większość wad, które pojawiają się w tekście, w ogóle
    mi nie przeszkadza, jedynie to zwiększanie głośności mogłoby lepiej
    działać, ale niedługo ma być aktualizacja Tango, później Apollo, to
    pewnie to naprawią.

    Na obecną chwilę nie wracam do Androida...

    raven_raven pisze:
    22 stycznia 2012 o 13:20

    Widzisz, też miałem HD2. Ja jednak po trochę ponad tygodniu używania WP7
    z gigantyczną ulgą wracałem do CyanogenMod 7 (Android 2.3.5 wtedy). Ten
    system jest tragiczny jak dla mnie, zdecydowanie nie powinno się go
    nazywać OSem do smartfonów. Jasne, może być wygodny i prosty dla kogoś -
    ale po co w takim razie wydajecie ponad 1000 zł na telefon, by z niego
    tylko dzwonić i korzystać jak z dumbphone'a sprzed 10 lat? Jak dla mnie
    ograniczanie użytkownika w imię ,,wygodnego" interfejsu (na który po
    kilku dniach nie można patrzeć) to nie jest postęp.