  • Data: 2012-02-06 22:12:30
    Temat: Re: Zestaw zimowych akcesoriow z Wyborczej
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-02-06 20:29:52 +0000, Marcin <n...@n...ru> said:

    > Witam,
    >
    > W Wyborczej jest "promocja" na zestaw zimowych akcesoriow:
    > http://wyborcza.pl/1,97327,11082506,Zestaw_zimowych_
    akcesoriow_do_samochodu.html

    Czy

    > moze ktos sie tym blizej interesowal?
    Nie, wystarczy opis:

    "Zbierz dwa z trzech kuponów z Gazety Wyborczej i odbierz na wybranej
    stacji paliw ORLEN zestaw zimowych akcesoriów do samochodu w wyjątkowej
    cenie 129 zł!"

    Albo _odbierz_, albo _za 129 zł_.
    ;>
    To raz.

    A dwa:
    -łopaty nie potrzebuję. nigdy niepotrzebowałem.
    -skrobaczki są do dupy (te z zestawu)
    - kable mam
    - linkę mam
    - płyn mam
    - to, co mam w samochodzie - mam w torbie.

    To co zostałoby?
    129 zł do zapłacenia...

    --
    Bydlę