    From: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zestaw na S775 do 2500PLN
    Date: Tue, 25 Aug 2009 11:03:49 +0200

    >no bez jaj, mam- ep45-ud3 i nie narzekam. nie wychwalam, bo nie ma za
    >co (bo przeciez dziala, a ja niczego nie podkrecam). pamiec to
    >800@1066, procek to e8400, grafika to 9800 gtx+ z 512mb ramu

    z GeForce działa dobrze. Sam też miałem płyte gigabyte co prawda EP35 ale
    szybko się jej pozbylem. Niby wszystko było ok ale jeden zwis na dwa
    tygodnie średnio wypadał. Niby nie dużo ale jak gra się po 8-9 godzin to
    zwisa można zaliczyć. Teraz mam Asusa P5Q3 i moge po 10 godzin bez przerwy w
    GTA IV i jeszcze nie zaliczyłem zwisu. W Gigabycie zwis polegał na
    zapętleniu się dźwięku i kompletnym freezie. Dźwięk w grze powtarzał się w
    kółko. Nie było tego wiele ale denerwujące bo tylko reset pomagał.