  • Data: 2010-07-29 20:50:19
    Temat: Re: Zestaw ~1500 zł
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29-07-2010 o 21:43 Przemysław Ryk napisał na pl.comp.pecet:

    > Hmm... Komp odpalony ponad tydzień temu, w tej chwili kilka aplikacji
    > uruchomionych (a nie szalałem z VMware) - systeminfo wyrzuca:
    > Całkowity rozmiar pamięci fizycznej: 8 189 MB
    > Dostępna pamięć fizyczna: 3 288 MB
    > :D

    Zerkam w tej chwili: 76 procesów, 880 wątków - zajęta pamięć 54% na 3065MB.
    Aha, działa Skype, odtwarzacz muzyki, Office, 25 zakładek w Operze,
    antywirus, PDF Reader, "blutuf" .. Nie wyłączałem indeksowania ani
    Superfeth.

    Wybacz, ale wysnuję daleko posunięty wniosek, że nie jesteś przeciętnym
    użytkownikiem :)

    > Zdecydowanie śmiem twierdzić, że w codziennych zastosowaniach użytkownik
    > odczuje większy komfort mając tak samo lub wyżej taktowanego
    > dwurdzeniowca i
    > więcej ramu, niż cztery rdzenie i mniej pamięci operacyjnej. Stosuję taką
    > zasadę już dłuższy czas i jak na razie znajomi polecają mnie swoim
    > znajomym.

    Zdecydowanie śmiem twierdzić, że na dzień dzisiejszy przeciętnemu
    użytkownikowi wystarczy 2GB RAM, dwurdzeniowy procesor i dobrze
    skonfigurowany system, ale niestety czas leci, a ja jestem zwolennikiem
    zabezpieczania się na przyszłość - jeśli to możliwe.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail