  • 21. Data: 2016-03-22 22:56:05
    Temat: Re: Zegar wyłączający z bateryjką
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-03-21 o 21:52, BaSk pisze:

    > Oj to, to, oj to-to! Jak się ten zegar zowie, masz na nim jakieś
    > symbole, lub nazwę producenta?
    oj mogę zajrzeć jaki ma symbol jutro, ale w marketach raczej wszystkie w
    środku takie same, chińczyki robią jeden i brandują :)

  • 22. Data: 2016-03-23 15:55:04
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2016-03-22 o 22:56, Jawi pisze:
    > oj mogę zajrzeć jaki ma symbol jutro, ale w marketach raczej wszystkie w
    > środku takie same, chińczyki robią jeden i brandują :)
    >
    > -

    Ni z tego, ni z owego mijałem jakiś sklep elektryczny, zajrzałem i...
    kupiłem. Przekonało mnie to, że leżał sobie na półce, oczywiście nie
    podłączony do sieci, i wyświetlał zegar. Trzy dychy raptem.

    Pardon za zawracanie gitary, oraz dziękuje wszystkim za porady!

  • 23. Data: 2016-03-23 17:46:37
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości

    > nie dostaniesz. cyfrowy z podtrzymaniem zegara - byłby najbliższy temu co
    > potrzebujesz, ale jak nie będzie napięcia 230v w chwili przełączenia - na
    > 99% nie przełączy. Tu byłaby prośba do kolegów którzy mają takie
    > urządzenia - sprawdźcie.

    Po co miałby właczać?

    > jednak mógłbyś kupić mechaniczny. Zbadać jakie ma napięcie na silniczku
    > zegara i tam wstawić akumulatorek buforujący. Trochę dłubania - ale
    > zadziała na 100%

    Na 90% nie zadziała.
    Silnik jednocześnie odmierza czas - synchronizowany jest siecią.

    --
    Desoft