    From: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zeby tylko miec Intel VT...
    Date: 8 Oct 2009 16:55:18 GMT

    Santana <s...@i...pl> wrote:

    > Użytkownik "vissim" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba żaden proc w historii nie grzał się tak jak pentium IV :) Mając
    > niewielkie mieszkanie można było spokojnie oszczędzić na ogrzewaniu ;)

    No popatrz a w moim starym desktopie hp dc7600 siedzi p4 640 3.2GHZ i jest
    niesłyszalny
    niezależnie od obciążenia, już dyski bardziej mi hałasują...
    Ma HT, ma 64bit nie ma jedynie VT...

    A swoją drogą bios płyty obsłuży VT? Bo mój laptop dell 1501 z AMD turion64 x2
    nie obsluguje VT, mimo że procek w teorii jak najbardziej.

    --
    gs