  • Data: 2009-10-05 20:47:01
    Temat: Re: Zeby tylko miec Intel VT...
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    vissim pisze:
    > Po prostu nie mogę się przekonać do produktów AMD. Wiesz, stare czasy -

    No i wciąż pytam -- dlaczego?

    > grzejące się procesory, felerne serie procków, czasem jakieś większe

    Piszesz o Intel Pentium 4? ;)

    > Zresztą, może to ja się ciebie zapytam i będzie to również cenna informacja
    > dla potomnych. Dlaczego miałbym wybrać produkty AMD ? Obecny to tylko
    > Northwood z HT, a brakuje mi w nim po prostu VT dla wirtualizacji.

    Bo prawdopodobnie podobną, nieco wolniejszą platformę na ba-
    zie AMD poskładasz za mniejsze pieniądze, niż jedyne lepsze
    rozwiązanie Intela, jakim jest Nehalem i pochodne.

    Po prostu warto porównać możliwości i koszty, a nie zapierać
    się w Intela "bo nie".

    Ja używam procesorów Intela i AMD i po prostu *nie widzę
    różnicy*. Ale Nehalema bym nie kupił, bo jest absurdalnie
    drogi.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |