    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zdumiewający problem z metodą fotochemiczną
    Date: Wed, 26 Jul 2017 23:22:52 +0200

    W dniu 2017-07-26 o 22:58, s...@g...com pisze:

    > daaawno temu mi doradzono aby trawić w szklanej pionowej kuwecie i
    > dmuchac delikatnie pompka akwariową w dno kuwety :)
    >
    > Nie wiem czy to optymalna metoda ale moze warto popróbować :)

    Ta metoda nadaje się wyłącznie do trawienia. Na płasko staje się to
    upierdliwym zajęciem bo non stop praktycznie trzeba przy tym siedzieć.
    Może mniej upierdliwe przy płytkach jednostronnych.

    To nic nie da. Tu trzeba stanowczości, głównie przy większych płytkach
    :-) To tej pory cały czas kołysałem albo płytkę albo naczynie. Efekt:
    całkowita odporność na wytrawianie :-)

    P.S.
    Na maila odpiszę gdy tylko ogarnę się. W tej chwili mam urwanie... nie
    powiem czego bom kulturalny ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek