  • 1. Data: 2009-12-24 12:52:15
    Temat: Zdrowych i Wesołych Świąt
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    Bożego Narodzenia.

    Wymarzonego sprzętu i wymarzonych zdjęć.
    Merytorycznych dyskusji na Grupie i kulturalnych rozmówców oraz

    bogatego Gwiazdora.

    Robert
    _______________________________
    http://Poznan.Rydwelscy.pl

  • 2. Data: 2009-12-24 13:18:31
    Temat: Re: Zdrowych i Wesołych Świąt
    Od: kuba <k...@y...com>

    On 24 Gru, 13:52, "TheGuru" <t...@o...pl> wrote:
    > Bożego Narodzenia.
    >
    > Wymarzonego sprzętu i wymarzonych zdjęć.
    > Merytorycznych dyskusji na Grupie i kulturalnych rozmówców oraz

> [...]
    cy.pl

    Dolaczam sie i zycze bogatego,
    i hojnego Dzieciatka Jezus;) Wam wszystkim.
    StaM

  • 3. Data: 2009-12-24 14:53:17
    Od: Czarna Skrzynka <c...@a...pl>

    TheGuru pisze:
    > Bożego Narodzenia.
    >
    > Wymarzonego sprzętu i wymarzonych zdjęć.
    > Merytorycznych dyskusji na Grupie i kulturalnych rozmówców oraz
    >
    > bogatego Gwiazdora.
    >
    > Robert

    Bydgoszcz też się dołącza. Liczę, że Gwiazdor czyta grupę i wie, że
    czekam na D700 ;).A, Nikonowcom życzę sprawnego serwisu, Canonowcom
    sprawnego AF, Pentaksiarzom wiary, Soniarze wszystko mają, Olympusowcom
    wiekszej matrycy, Jankowi dalszej inspiracji, Kubie J.rozwoju talentu,
    Markowi W. nieskończonych tematów makro. Więcej flame'ów, panowie ;) i
    zdjęć na grupie!
    Czarna Skrzynka
    www.photosquad.pl

  • 4. Data: 2009-12-24 17:32:03
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Się dołączam również do życzeń wraz z motywem świątecznym. Piernikowego
    misia dostałem z dedykacją ;)
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/42/7.htm

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 5. Data: 2009-12-25 09:54:01
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Czarna Skrzynka" <c...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:hgvv80$ed4$1@news.task.gda.pl...

    > Soniarze wszystko mają,

    lustrzanki z filmami nie mamy ;-D

  • 6. Data: 2009-12-25 16:08:38
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Janko Muzykant wrote:
    > Się dołączam również do życzeń wraz z motywem świątecznym. Piernikowego
    > misia dostałem z dedykacją ;)
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/42/7.htm

    A wiesz... nawet podobny :D :D :D

    ;)

    d.

  • 7. Data: 2009-12-25 16:26:00
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > Bożego Narodzenia.
    >
    > Wymarzonego sprzętu i wymarzonych zdjęć.
    > Merytorycznych dyskusji na Grupie i kulturalnych rozmówców oraz

> [...]
    Dolaczam do rzyczen!

  • 8. Data: 2009-12-25 22:38:37
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    romek76 wrote:
    > Dolaczam do rzyczen!

    Wszystkie dobrego w rzyciu! :)

    :)

    d.

  • 9. Data: 2009-12-25 22:52:25
    Temat: Re: Zdrowych i WesoĹ&#65533;ychĹ&#65533;wiÄ&#65533;t
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > Wszystkie dobrego w rzyciu! :)

    A bo to tak w sieci i z rozpedu.. Literowka;-)