  • 1. Data: 2011-02-28 16:19:15
    Temat: Zdjęcie z FR z zagranicy
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dostałem pierwsze zdjęcie z FR z wysp kanaryjskich :)

    Pisemko jest oczywiście w języku Hiszpańskim i jedynie co z tego rozumiem
    to że przekroczyłem na autostradzie prędkość o 21km (100 dozwolone niby
    było), i magiczna kwota 100E.

    Co z takim fantem zrobić? Nie chętnie bym zapłacił - wiadomo :), problem
    jest w tym że nie wiem gdzie, brak druku, nr konta.
    Jest coś do wyboru, A, B, C trochę opisane, ale hiszpańskiego nie znam.

    Pismo przyszło za potwierdzeniem odbioru.

    Co zrobić?

  • 2. Data: 2011-02-28 16:32:59
    Temat: Re: Zdjęcie z FR z zagranicy
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Co z takim fantem zrobić?

    Na 99,9 % olać.

  • 3. Data: 2011-02-28 16:34:09
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Dostałem pierwsze zdjęcie z FR z wysp kanaryjskich :)

    Byłeś tam samochodem? ;-)

  • 4. Data: 2011-02-28 16:41:04
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-02-28 16:34, Robert_J pisze:

    > Byłeś tam samochodem? ;-)

    Prom odpływa z Kadysu i płynie około 35 godzin
    do Santa Cruz de Tenerife. Bilet kosztuje
    około 400 Euro za samochód i koje.
    polecam
    http://www.trasmediterranea.es/trasmeweb/inicio.do

  • 5. Data: 2011-02-28 16:47:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Feb 2011 16:32:59 +0100, Robert_J wrote:

    >Na 99,9 % olać.

    A jak wystawia ENA ? :-)

    Czy odpisac po polsku z pytaniem o nr konta ?

    Zadzialal jakis unijny system informacji, czy podales adres wjezdzajac
    na prom albo w hotelu ?

    J.

  • 6. Data: 2011-02-28 16:50:40
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > Co zrobić?

    Powinienes miec przetlumaczone na polski przez tamtejsze wladze i podane
    wszystkie dane do przelewu, wiec nie wiem co bym z tym zrobil, chyba bym sie
    na razie wstrzymal.
    Generalnie mozesz probowac sie odwolac podajac jakas tam przyczyne, ale
    jesli nie uznaja i nie zaplacisz to skieruja sprawe do polskiej policji a
    ta do sadu. Nie wiem ile to bedzie trwalo, moze sie przedawni :)
    Generalnie w obecnych czasach to jest pozamiatane.
    Jak mozesz to wymaz swoje dane i wrzuc skan do sieci, tak z ciekawosci :)

    sz.

  • 7. Data: 2011-02-28 17:15:36
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-02-28 16:47, J.F. pisze:

    > A jak wystawia ENA ? :-)
    >
    > Czy odpisac po polsku z pytaniem o nr konta ?
    >
    > Zadzialal jakis unijny system informacji, czy podales adres wjezdzajac
    > na prom albo w hotelu ?
    Wypożyczalnia zbiera dane adresowe :D

  • 8. Data: 2011-02-28 17:16:50
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 28-02-2011 o 16:34:09 Robert_J <d...@o...pl> napisał(a):

    > Byłeś tam samochodem? ;-)

    :)

    Samochód wypożyczyłem.

  • 9. Data: 2011-02-28 17:18:28
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 28-02-2011 o 16:47:55 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Zadzialal jakis unijny system informacji, czy podales adres wjezdzajac
    > na prom albo w hotelu ?

    Samochód wypożyczyłem, więc mieli dane.

    Chyba napiszę do nich w języku Polskim, że nie rozumiem hiszpańskiego i
    proszę o tłumaczenie.

    Pismo chyba nie jest z policji, tylko chyba jakaś firma która ma
    uprawnienia...

  • 10. Data: 2011-02-28 17:57:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Feb 2011 17:18:28 +0100, MM wrote:

> [...]
    >proszę o tłumaczenie.
    >Pismo chyba nie jest z policji, tylko chyba jakaś firma która ma

    Moze idz najpierw do tlumacza albo skorzystaj z googla (chyba lepiej
    bedzie tlumaczyc na angielski). Byc moze szkoda twojej pisaniny, bo
    cie wlasnie wypozyczalnia poinformowala ze 100euro bedzie sciagniete z
    twojej karty kredytowej.

    J.