  • 21. Data: 2011-03-01 16:01:39
    Temat: Re: Zdjęcie z FR z zagranicy
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Mar 2011 14:28:45 -0000, Jan-xx wrote:

    >To raczej jakas bzdura. Sam prowadze firme w Unii, przyjmuje transakcje
    >kartami i wiem, ze nie wolno ot tak sobie przechowywac danych kart i sciagac
    >nieautoryzowanych platnosci. Nawet urzadzenia i programy, dzialajace w
    >trybie on-line, ktore obsluguja transakcje, nie maja funkcji zapamietywania
    >szczegolowych danych kart.

    Urzadzenia owszem nie, ale dawniej wystarczylo zapisac numer, i byc
    moze wypozyczalnie do tego bardziej przyzwyczajone.

    >A nawet jesli doszloby do sytuacji opisanego
    >sciagniecia platnosci, to posiadacz karty moze zglosic reklamacje w banku,
    >anulowac karte i odzyskac pieniadze z transakcji.

    Owszem moze, ale pewnie 3/4 tego nie zrobi jesli rzeczywiscie jechalo
    za szybko :-)
    No dobra - 95% nie zrobi w swoim kraju, 33% jesli to z zagranicy.

    J.

  • 22. Data: 2011-03-03 22:36:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 16:19:15 +0100, MM napisał(a):

    > Pismo przyszło za potwierdzeniem odbioru.
    > Co zrobić?

    Odpisać po polsku, że przedstawionego Ci pisma nie rozumiesz i nie możesz z
    tego powodu się doń ustosunkować.

    --