  • 21. Data: 2010-02-17 18:37:13
    Temat: Re: Zdjecie tygodnia 2010/07 - fotoplenery.eu
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 17 Feb., 19:03, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:
    > Uzytkownik "XX YY" napisal

    > Aaaa, teraz widze.
    > Bardzo mile, przytulne i cieple gabloty.
    >
    > adam

    jesli pomyslec ze za jakis czas bedziemy w takiej samej styuacji - to
    od razu robi sie cieplej na duszy.

  • 22. Data: 2010-02-17 18:50:19
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 17 Feb 2010 10:37:13 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > jesli pomyslec ze za jakis czas bedziemy w takiej samej styuacji - to
    > od razu robi sie cieplej na duszy.

    Planujesz wystawić się w gablocie w Muzeum Franciszka Józefa? Niewiarygodna
    skromność.

  • 23. Data: 2010-02-17 19:08:19
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Planujesz wystawić się w gablocie w Muzeum Franciszka Józefa? Niewiarygodna
    > skromność.
    >
    > --

    jesli chcesz moge zaltwic ci miejsce w drugiej gablocie

    nawet mam odpowiedni podpis:

    Tu sie wlasnie chlodzi Libiszewski z Lodzi.

  • 24. Data: 2010-02-17 19:14:36
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 17 Feb 2010 11:08:19 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > jesli chcesz moge zaltwic ci miejsce w drugiej gablocie

    Dziękuję, Jasiu, nie jestem godzien :)

    > nawet mam odpowiedni podpis:
    >
    > Tu sie wlasnie chlodzi Libiszewski z Lodzi.

    Pokazać ci, Salwiński, kierunek do Częstochowy, żeby cię rymy składać
    nauczyli?

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 25. Data: 2010-02-18 00:49:30
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Uzytkownik "XX YY" napisal

    > jesli pomyslec ze za jakis czas bedziemy w takiej samej styuacji - to
    > od razu robi sie cieplej na duszy.

    Raczej watpie byc zaszczycony taka ekspozycja chociaz wstyd juz by mi raczej
    nie bylo.

    adam

  • 26. Data: 2010-02-18 11:48:26
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Raczej watpie byc zaszczycony taka ekspozycja chociaz wstyd juz by mi raczej
    > nie bylo.
    >
    > adam

    dluga zima tez raczej nie bedzie przeszkadzac.

  • 27. Data: 2010-02-18 11:50:39
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 17 Feb., 20:14, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> wrote:

> [...]
    > Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
    > "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"

    jesli zbyt malo patetycznie to mozna zmienic n.p. :

    Przechodniu drogi ,
    tu leza nogi,
    tam lezy glowa
    Libiszewskiego-trolla
    z pl.rec.foto.cyfrowa

  • 28. Data: 2010-02-18 13:11:15
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 03:50:39 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > jesli zbyt malo patetycznie to mozna zmienic n.p. :
    >
    > Przechodniu drogi ,
    > tu leza nogi,
    > tam lezy glowa
    > Libiszewskiego-trolla
    > z pl.rec.foto.cyfrowa

    Niestety, dalej stado małp bawiących się klockami-literkami jest
    zdolniejsze od ciebie, Salwiński. Na to już żadna siła nie pomoże.

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 29. Data: 2010-02-19 08:42:15
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Turbodymomanka w dzieciństwie:

    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/10/1.htm

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 30. Data: 2010-02-19 10:33:40
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 19 Feb 2010 09:42:15 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Turbodymomanka w dzieciństwie:
    >
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/10/1.htm

    Rutinoscorbinu dziś nie brała ;)