  • 11. Data: 2010-02-16 12:16:23
    Temat: Re: Zdjecie tygodnia 2010/07 - fotoplenery.eu
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 15 Feb 2010 19:28:25 +0100, Osiak napisał(a):

    > Wszystkim autorom zdjec z watku 04 dziekuje i wszystkich grupowiczow
    > zapraszam do watku 07

    Nadal zima. Więc nie wychodzę z domu.
    http://www.pbase.com/hfoto/image/122007699

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 12. Data: 2010-02-16 12:28:37
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    http://sonorov.deviantart.com/art/Day27-1-154083832

  • 13. Data: 2010-02-16 13:12:55
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Henry(k)" napisał

    > Nadal zima. Więc nie wychodzę z domu.
    > http://www.pbase.com/hfoto/image/122007699

    Drodzy grupowicze.
    Czy moglibyście przestać używać słów:
    śnieg i zima ?
    ; ))))))))))))))

    Przynajmniej do maja : )

    BTW: też staram się nie wychodzić z domu ale mam ostatnio frikową fuchę
    ciecia odśnieżacza więc siłą rzeczy mam z powyższymi słowami trochę
    doczynienia.

    adam

  • 14. Data: 2010-02-16 16:28:05
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Namieszałem. Chodzi o porównanie:
    1.
    http://lh4.ggpht.com/_3hGFOZlIrfM/S3nv4HP6EGI/AAAAAA
    AAIvA/TKv0Hs5TMOw/2010-07_3.jpg

    2.

    http://lh5.ggpht.com/_3hGFOZlIrfM/S3nuixwEjaI/AAAAAA
    AAIuw/x7dG4B2iGQ0/2010-07.jpg

  • 15. Data: 2010-02-16 20:06:46
    Od: JD <j...@g...com>

    On 15 Lut, 19:28, "Osiak" <o...@i...pl> wrote:
    > Znowu slowami nieobecnego Tomka :-)
    >
    > Wszystkim autorom zdjec z watku 04 dziekuje i wszystkich grupowiczow
    > zapraszam do watku 07

    Na przekór zimie
    http://jacek3d.deviantart.com/art/naprzekorzimie-154
    370809

    JD

  • 16. Data: 2010-02-16 20:12:59
    Od: JD <j...@g...com>

    On 16 Lut, 21:06, JD <j...@g...com> wrote:

    > Na przekór zimiehttp://jacek3d.deviantart.com/art/naprzekorzimi
    e-154370809

    > --
    > Pozdrawiam
    > JD

    Jeżeli ktoś widzi dwa wątki z linkiem do tego zdjęcia, to przepraszam,
    ale wysłane przez serwer "astera" nie pojawiło się, więc powtórzyłem
    przez gmail.

    JD

  • 17. Data: 2010-02-17 13:14:15
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 16 Feb., 14:12, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:
    > U ytkownik "Henry(k)" napisa

    > Drodzy grupowicze.
    > Czy mogliby cie przesta u ywa s w:
    > nieg i zima ?
    > ; ))))))))))))))

    Tej parze jest cieplej , ale nalezy najpierw wejsc do wnetrza-
    mozna tez z niego wyjsc.
    ( maloletni uwaga - makabryczne)

    http://sites.google.com/site/panosaurus2/p-21

  • 18. Data: 2010-02-17 15:50:45
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Uzytkownik "XX YY" napisal

    > Tej parze jest cieplej , ale nalezy najpierw wejsc do wnetrza-
    > mozna tez z niego wyjsc.
    > ( maloletni uwaga - makabryczne)
    >
    > http://sites.google.com/site/panosaurus2/p-21

    Nie bardzo widze o co chodzi.
    Na tej panoramie FireFox mi sie wywiesza, z podgladu widze, ze zimno...

    adam

  • 19. Data: 2010-02-17 16:12:31
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 17 Feb., 16:50, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:
    > Uzytkownik "XX YY" napisal

    > Nie bardzo widze o co chodzi.
    > Na tej panoramie FireFox mi sie wywiesza, z podgladu widze, ze zimno...
    >
    > adam- Zitierten Text ausblenden -
    >
    > - Zitierten Text anzeigen -

    z podgladu nic nie widac.

  • 20. Data: 2010-02-17 18:03:26
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Uzytkownik "XX YY" napisal

    > z podgladu nic nie widac.

    Aaaa, teraz widze.
    Bardzo mile, przytulne i cieple gabloty.

    adam