  • 1. Data: 2010-02-15 14:54:40
    Temat: Canon 50/1.8 MK1 i MK2
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    Witam,

    Czy te szkla roznia sie czymkolwiek optycznie, czy tylko obudowa i silnikiem
    AF?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 2. Data: 2010-02-15 15:12:31
    Temat: Re: Canon 50/1.8 MK1 i MK2
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Uzytkownik "kamil" napisal
    Czy te szkla roznia sie czymkolwiek optycznie, czy tylko obudowa i silnikiem
    AF?
    ----------

    Niczym sie nie róznia oprócz obudowy.
    Jedynka miala metalowy bagnet.

    Oczywiscie jest wymiar religijny, który sprawia, ze jedynka chodzi drozej
    ; )

    adam

  • 3. Data: 2010-02-15 15:51:51
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "adam" <j...@o...maile.com> wrote in message
> [...]
    > Jedynka miala metalowy bagnet.
    >
    > Oczywiscie jest wymiar religijny, który sprawia, ze jedynka chodzi drozej

    Wlasnie to mnie zastanawialo. Rzucac nim nie planuje, a MKI po upadku z
    szafki na dywan pieknie sie wykrzywil, wiec widac pancerny tez nie jest.
    Dzieki za odp.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2010-02-15 16:40:12
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Uzytkownik "kamil" napisal
> [...]

    Wlasnie to mnie zastanawialo. Rzucac nim nie planuje, a MKI po upadku z
    szafki na dywan pieknie sie wykrzywil, wiec widac pancerny tez nie jest.
    ----------------------

    Dokladnie.
    Mialem dwójke i mimo najrozmaitszych negatywnych opinii (glównie ze strony
    tych co mieli do sprzedania lub kupili MkI ; ) nie sposób bylo mu cokolwiek
    zarzucic. Nawet plastikowy bagnet, który wspólpracowal z metalowym w
    aparacie nie wykazywal zadnych sladów zuzycia.
    A byl czesto odlaczany/podlaczany.

    Gdyby faktycznie mial inna konstrukcje optyczna, jeden listek wiecej czy
    inny silnik - byloby o co kruszyc kopie. Ale tak... bez znaczenia.

    adam

  • 5. Data: 2010-02-15 22:19:40
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-02-15 17:40:12 +0100, "adam"
    <j...@o...maile.com> said:

    > Gdyby faktycznie mial inna konstrukcje optyczna, jeden listek wiecej
    > czy inny silnik - byloby o co kruszyc kopie. Ale tak... bez znaczenia.

    No bez znaczenia.
    Miałem oba. Jedynkę sprzedałem wieki temu za jakieś śmieszne pieniądze.
    Jeszcze w czasach EOS-1000 bez dodatkowych liter. Potem sobie kupiłem
    dwójkę, bo jedynka już nabrała cech fetyszu. Optycznie identyczna.
    Mechanicznie gówniana bardzo. Jedynka tylko gówniana.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-02-16 00:35:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JA" hlch9s$cki$...@i...gazeta.pl

    > dwójkę, bo jedynka już nabrała cech fetyszu. Optycznie identyczna.

    Optycznie idealna ;) do źle wywołanego filmu i odbitek
    9x13 -- do cyfry choćby C 450 D jest już za słaba. :)
    To wywalenie pieniędzy w błoto. Już raczej warto
    pomyśleć o jakimś ZOOMie, który przy 50 mm da
    podobną jakość a będzie ZOOMem..

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    M@ile słane do mnie czytam, ale na razie nie odpowiadam
    na nie, gdyż ma popsuty notebook. Proszę o cierpliwość. :)

  • 7. Data: 2010-02-16 01:44:11
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    napisał w wiadomości news:hlcq6t$8if$5@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > To wywalenie pieniędzy w błoto. Już raczej warto
    > pomyśleć o jakimś ZOOMie, który przy 50 mm da

    Nie zgadzam się. To obiektyw wykonany niepoważnie ;) z kiepskim AF, ale
    optycznie całkiem OK (oczywiście jeśli z daną puszką nie ma FF/BF). Bokeh -
    owszem specyficzny po domknięciu. Jak na razie nie ma dla Canona zoomów
    jaśniejszych niż 2.8. Choć może już 1. kwietnia będzie premiera...
    http://egami.blog.so-net.ne.jp/2010-02-08#more

    --
    Lol

  • 8. Data: 2010-02-16 08:51:46
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    > "JA" hlch9s$cki$...@i...gazeta.pl

    > Optycznie idealna ;) do źle wywołanego filmu i odbitek
    > 9x13 -- do cyfry choćby C 450 D jest już za słaba. :)

    Czegoś równie głupiego dawno nie widziałem:)

    A.

  • 9. Data: 2010-02-16 10:15:18
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    :-))) Ubawiłem się. Ja stosuję 50II z 40D i zdjęcia są świetne jakościowo.
    Jako główny obiektyw używam bardzo dobrego Tamrona 17-50 2,8 i czasami 50tka
    bije go ostrością widocznie

    A polecam biedną 50tkę podpiąć pod pełną klatkę

    Krzysztof Wysocki
    ArtsDesign - projektowanie graficzne
    www.artsDesign.pl

    Zapraszam do odwiedzenia: