  • 1. Data: 2010-02-15 15:20:10
    Temat: Canon RS-80N3 - wężyk spustowy
    Od: "jurant" <j...@c...pl>

    Witam ...
    czy węzyk spustowy Canon RS-80N3 pasuje do wielu
    aparatow Canon i jakich ?
    Bo wiem iż pasuje do Canon G10 ...
    moze ktoś wie coś wiecej, chcialem kupic tanszego Canona, ale
    przydalby sie wężyk dla mnie ... z moim stanem zdrowia.

    !_" GG - 642666 www.tetrus.pl
    (_)\_ Skype - jurek.malinowski j...@t...pl
    j...@g...com duże pliki ...

  • 2. Data: 2010-02-15 15:26:32
    Temat: Re: Canon RS-80N3 - wężyk spustowy
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "jurant" napisał
> [...]
    > moze ktoś wie coś wiecej, chcialem kupic tanszego Canona, ale
    > przydalby sie wężyk dla mnie ... z moim stanem zdrowia.

    G10 ma port N3 ?
    Raczej chyba nie. Canony bez N3 obsługują zdalne wyzwalanie na IR.

    adam