  • 11. Data: 2009-08-04 08:07:44
    Temat: Re: Zdjecie Tygodnia 2009/31 - fotoplenery.eu
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 4 Sie, 10:03, "Osiak" <o...@i...pl> wrote:

    > Jak wiesz akurat na joomli i zreszta na stronach www prawie
    > sie nie znam,

    Wiem, ale to raczej sprawa serwera, nie joomli; jakaś blokada IP czy
    cóś takiego... Nie mam dostępu do żadnej strony na tym serwerze.

    > ale zaraz poprosze kogos kto mi naprawia
    > jak cos sie stanie to pewnie cos wymysli.

    Dziękuję, bo problem nie dotyczy tylko mnie.

    > A Ty caly czas jestes w Aster czy jakis inny provider?

    Aster.

    > Stale Ip czy zmienne - pewnie to sa podstawowe dane
    > potrzebne temu co naprawia

    Zmienne, w dodatku router, więc z przydzielonego akurat IP nie tylko
    ja korzystam.

    > No patrz Pan - odpowiedzialem i nawet obiecalem
    > naprawic to jesli wina lezy po stronie mojego serwera.

    Jestem pewien, że po stronie Twojego serwera, chociaż może
    stwierdzisz, że zupełnie nie, zawsze to jakieś wyjście ;)

    Czarek

  • 12. Data: 2009-08-04 08:39:06
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Tue, 4 Aug 2009 10:06:16 +0200, Osiak <o...@i...pl> wrote(a):

    > Redirect ma faktycznie ustawiony na joomla ale raczej wszystkie
    > przegladarki to akceptuja - szczegolnei ze lezy w tej samej domenie.

    Wszystkie... z wyjątkiem tych które zostały skonfigurowane tak aby tego
    nie akceptować. ;)

    pozdrawiam. B.

  • 13. Data: 2009-08-04 12:34:37
    Od: "Osiak" <o...@i...pl>

    Użytkownik "Czarek" <4...@g...de> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    > Wiem, że u Ciebie jest dobrze, jak też u wielu innych. Wejście na /
    > joomla nic nie zmienia. Chciałbym, żeby to Sławek odpowiedział na
    > grupie, dlaczego tak jest. Przecież to on administruje tym serwerem.

    Swoja droga to je nie administruje tym serwerm, jestem jego wlascicielem
    do spolki z Giang'iem

    Mam obiecane zajacie sie ta sprawa przez fachowca. Mysle, ze
    do jutra cos sie wyjasni.

    pozdrowienia

    --
    Osiak
    www.fotoplenery.eu

  • 14. Data: 2009-08-04 12:35:35
    Od: "Osiak" <o...@i...pl>

    Użytkownik "Bartosz Mierzwiak" <b...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnh7fst9.f0k.barmierz@gimli.mierzwiak.com...
    > Wszystkie... z wyjątkiem tych które zostały skonfigurowane tak aby tego
    > nie akceptować. ;)

    Tyz prowda :-)

    pozdrowienia

    --
    Osiak
    www.fotoplenery.eu

  • 15. Data: 2009-08-04 18:15:16
    Od: "maniooo (z domu)" <m...@g...com>

    mg pisze:
    > Każde z innej parafii

    Coraz fajniejsze Ci wychodzą te czarno białki. Tym razem 2 odpowiada mi
    najbardziej. Trójka za to coś opowiada. Miło się patrzy.

    --
    pozdrawiam, Marian

    http://www.maniooo.pl

  • 16. Data: 2009-08-04 21:21:49
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Coraz fajniejsze Ci wychodzą te czarno białki.

    Coś czuję, że nie podskoczę wyżej niż to (maj tego roku)
    http://mgpl.deviantart.com/art/155-121189363

    ;)

  • 17. Data: 2009-08-05 06:23:01
    Od: "maniooo (z domu)" <m...@g...com>

    mg pisze:
    > Coś czuję, że nie podskoczę wyżej niż to (maj tego roku)
    > http://mgpl.deviantart.com/art/155-121189363

    Podskoczysz, podskoczysz. Kombinujesz, próbujesz, to ważne. Pamiętam to
    zdjęcie, rzeczywiście zacne.

    --
    pozdrawiam, Marian

    http://www.maniooo.pl

  • 18. Data: 2009-08-05 07:09:17
    Od: "Matusz" <m...@w...pl>

    Owoc morza.

    http://mateusz.franciszkanie.zabrze.pl/foto/006.jpg

    Matusz

  • 19. Data: 2009-08-05 19:35:38
    Od: JD <j...@g...com>

    On 3 Sie, 19:36, "Osiak" <o...@i...pl> wrote:
    > Witam!
    > Dzisiaj ja w za Tomka oglaszam co nastepuje:
    >
    > "...Jak co tydzien konczymy watek zdjecia tygodnia.
    >
    > I zaczynamy nowy tydzien wiec czekamy jak zwykle
    > na nowe zdjecia komentarze i opinie.

    http://plfoto.com/1919325/zdjecie.html

    JD

  • 20. Data: 2009-08-06 12:06:27
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    http://fotoplenery.eu/joomla/components/com_ponygall
    ery/img_pictures/originals/user_89_p1180105_1080_1.j
    pg

    --
    pzdr.
    JR