  • 41. Data: 2009-06-22 10:17:28
    Temat: Re: Zdjęcia ślubne do oceny
    Od: "D." <d...@g...com>

    On 21 Cze, 19:13, "Rakan" <n...@p...fm> wrote:
    > po co Ci zdjecia w albumie obrączek na palcu, obrączek we wodzie, obrączek w
    > czymś tam, ręki księdza, akcesoriow do makijażu czy jakis innych detali...

    Mam dokladnie takie same odczucia...

    Dan

  • 42. Data: 2009-06-22 10:24:29
    Od: "Matt " <m...@g...pl>

    XX YY <j...@u...at> napisał(a):

    > dziecku nie ucinaj ;-)

    Uff ;-)

    > mam na mysli raczke os wozka , czyli uchwyt , poprzeczke- una tnie
    > obraz w poprzek , a calosc jest ulozona wertykalnie.
    > to najwiekszy problem tego zdjecia.
    > plusem i to olbrzymim jest to , ze zdjecie naturalne niepozowane ,
    > dziecko ladnie wykazuje zainteresowanie otoczeniem , bedzie
    > inteligentny - to sie widzi jak reaguje na roslinki - i to
    > udokumnentowales.
    >

    > kolory sa zimnawe.
    >
    > czy to oswietlenie jarzeniowe w hali sklepowej ?
    >
    > ale buzka wyglada naturalnie .

    OK, dalej mi się już nie chce grzebać. Wersja z aparatu:
    http://img269.imageshack.us/img269/7602/dsc00098resi
    ze.jpg

    Wersja po obróbce:
    http://img259.imageshack.us/img259/9148/dsc00098once
    more2resize.jpg

    I jak? Coś w tym stylu jest w miarę OK?

    Maciej

  • 43. Data: 2009-06-22 10:27:31
    Od: "Matt " <m...@g...pl>

    Chris <k...@g...com> napisał(a):
    > Konwersja do LAB-> zastosuj obraz, wybierasz miekkie swiatlo, kanal A
    > lub B
    > krycie na jakies 50% ( troche poeksperymentuj ) i znow powinno byc
    > ladniej ;-)
    > Przetestuj na jakiejs focie i daj znac czy efekt Cie zadowala.
    > Kolejny kork dla bardziej zaawansowanych - idziesz do ksiegarni,
    > kupujesz
    > ksiazke ;-) Np. cos Scotta Kelby.

    Podstawy LAB obcykałem - czytałem książkę Kelbiego o tym formacie :-)

    Chyba błędem u mnie jest balans bieli do kitu. Jak w PSie zmieniam balans, to
    ładniejsze kolorki wychodzą.

    Od wczoraj bawię się w DXO Optics - faaajne narzędzie. Zdjęcia z kita Sony
    wychodzą jak nie-z-kita, dużo ostrzejsze, automatyczna redukcja aberracji, no
    cudo. I jeszcze kolory poprawia :-)

    Maciej

  • 44. Data: 2009-06-22 10:42:31
    Od: XX YY <j...@u...at>

    > OK, dalej mi się już nie chce grzebać. Wersja z
> [...]
    a nie lepszy byloby takie:

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Desktop#5350
    100002575431986

    czaasem mniej znaczy wiecej
    albo przewin w lewo , troche wieksze.

    zaraz usune.

  • 45. Data: 2009-06-22 10:51:14
    Od: "Matt " <m...@g...pl>

    XX YY <j...@u...at> napisał(a):
    > a nie lepszy byloby takie:
    >
    > http://picasaweb.google.de/fotografie25/Desktop#5350
    100002575431986

    > czaasem mniej znaczy wiecej
    > albo przewin w lewo , troche wieksze.

    Fotografia to jednak trudna sztuka :-)

    Maciej

  • 46. Data: 2009-06-22 10:51:48
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Matt " napisał

    > A mnie się wydaje, że trzeba jeszcze co najmniej wybiórczo pogrzebać w
    > zakresach barw przy wywoływaniu (nasycenie/jasność/odcień składowych).
    > Albo
    > operacje na krzywych kolorów w LAB, albo WB, albo sam nie wiem co :-)

    To recepta na poprawianie przecietnego szkła ; )

    adam

  • 47. Data: 2009-06-22 10:55:36
    Od: "Matt " <m...@g...pl>

    adam <j...@o...maile.com> napisał(a):

    > Użytkownik "Matt " napisał

    > To recepta na poprawianie przecietnego szkła ; )
    >
    > adam

    I niskobudżetowej matrycy :-)

    Maciej

  • 48. Data: 2009-06-22 11:21:25
    Od: "Pelos" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Ewelina" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, jak oceniacie zdjęcia ślubne z http://mjfoto.eu/ ? Znajomy polecił
    > mi
    > tego fotografa, czy to dobre zdjęcia? Dużym atutem jest bardzo atrakcyjna
    > cena. Pozdrawiam

    Nie karmic Trolla :D
    ROTFL:D
    --
    Pelos
    http://fotoblog.pelos.pl

  • 49. Data: 2009-06-22 11:29:03
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 22 Jun., 12:51, "Matt " <m...@g...pl> wrote:

    0100002575431986

    > Fotografia to jednak trudna sztuka :-)
    >
    > Maciej
    >
    > --

    prsota zasada :

    komponuj tlo , motyw skomponuje sie sam.

    cos trzebaby jeszcze zrobic z ta jasna kapusta , przebiegajaca
    skosnie w gore - stanowi element rozpraszajacy - nieuzasadniona
    konkurencje dla twarzy. ale w sumie zdjecie sie podoba za naturalnosc.

  • 50. Data: 2009-06-22 11:36:57
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Matt " napisał

    > I niskobudżetowej matrycy :-)

    Żadna matryca nie jest aż tak kiepska aby nie pokazała diametralnie różnych
    wyników w zalezności od szkła ; )
    Chyba, że przytroczysz szkło do kompaktu z wyrąbaną dziurą w miejscu
    obiektywu ; ))))

    adam