  • 1. Data: 2009-06-21 16:40:28
    Temat: (FOTO) Na Obcej Ziemi 1944
    Od: "abpc" <j...@a...com.pl>

    Jak tylko wejdę na grupę to same niespodzianki ....walka o władzę ...
    osobiste animozje..... a ja mam to w d......i wolę robić knotki :))
    http://www.abpc.com.pl/targowek20/

    mam nadzieję , że mój sympatyczny kolega również coś z tej imprezy
    pokaże :)

    abpc

    ---
    www.abpc.com.pl

  • 2. Data: 2009-06-21 17:27:50
    Temat: Re: (FOTO) Na Obcej Ziemi 1944
    Od: "janek" <n...@a...pl>

    ciekawe, te szerokie, to jakiś radziecko-rosyjski obiektyw?
    pozdr

  • 3. Data: 2009-06-21 17:31:38
    Od: "abpc" <j...@a...com.pl>

    Użytkownik "janek" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    > ciekawe, te szerokie, to jakiś radziecko-rosyjski obiektyw?

    hmmmmmm ... muszę mu się szerzej przyjrzeć ..... ale chyba są na nim
    jakieś znaczki : jpn :)

    abpc

    ---
    www.abpc.com.pl

  • 4. Data: 2009-06-21 17:39:06
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "abpc" <j...@a...com.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > :))
    > http://www.abpc.com.pl/targowek20/
    >
    > mam nadzieję , że mój sympatyczny kolega również coś z tej imprezy

    Dobre te Twoje "knotki" :)

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4174
    (20090620) __________

  • 5. Data: 2009-06-21 19:15:32
    Od: "janek" <n...@a...pl>

    > hmmmmmm ... muszę mu się szerzej przyjrzeć ..... ale chyba są na nim
    > jakieś znaczki : jpn :)

    zastanawiajace, jak sie przyjrzysz i uda sie odczytac marke i ogniskowa, to
    moja wiedza sie poszerzy o istotne i wartosciowe informacje..dzieki z gory
    pzdr

  • 6. Data: 2009-06-21 19:24:07
    Od: "abpc" <j...@a...com.pl>

    > zastanawiajace, jak sie przyjrzysz i uda sie odczytac marke i ogniskowa,
    > to moja wiedza sie poszerzy o istotne i wartosciowe informacje..dzieki z
    > gory

    N 14-24 , 2,8

    abpc

    ---
    www.abpc.com.pl

  • 7. Data: 2009-06-21 20:01:01
    Od: Zegarmistrz <g...@x...wp.pl>

    abpc pisze:
> [...]
    > http://www.abpc.com.pl/targowek20/
    >
    > mam nadzieję , że mój sympatyczny kolega również coś z tej imprezy

    Witam!
    Co ma na celu przyciemnienie brzegów kadru, jest to efekt winietowania
    czy jakiś zamysł artystyczny?
    Fajne te "knotki".
    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2009-06-21 20:17:50
    Od: "abpc" <j...@a...com.pl>

    Użytkownik "kuba_k1" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dobre te Twoje "knotki" :)

    Fotki jak fotki ... temat byl samograjem ... niestety miałem tylko 1,5
    godziny na zdjęcia bo potem to już była rutyna :
    http://abpc.com.pl/swanna/

    abpc

    ---
    www.abpc.com.pl

  • 9. Data: 2009-06-21 20:36:24
    Od: "abpc" <j...@a...com.pl>

    Użytkownik "Zegarmistrz" <g...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Co ma na celu przyciemnienie brzegów kadru, jest to efekt winietowania czy
    > jakiś zamysł artystyczny?

    To takie naleciałośći z Forum Fotografów Ślubnych ... chociaż nie
    ukrywam , że efekt mi się podoba ..... skupia uwagę na elemencie który
    chcemy wyeksponować :)) ( zaraz się Kruczek odezwie i będzie bronił
    ślubego kiczu) :))

    abpc

    ---

    www.abpc.com.pl

  • 10. Data: 2009-06-22 06:58:00
    Od: Zegarmistrz <g...@x...wp.pl>

    abpc pisze:
> [...]
    > ukrywam , że efekt mi się podoba ..... skupia uwagę na elemencie który
    > chcemy wyeksponować :)) ( zaraz się Kruczek odezwie i będzie bronił
    (...)
    Dziękuję za odpowiedź.
    Faktycznie skupia uwagę i (moim zdaniem) przypomina nieco stare
    fotografie z reprezentowanego przez grupy rekonstrukcyjne okresu.
    Pozdrawiam!