  • 1. Data: 2009-06-21 17:37:13
    Temat: Zdjęcia ślubne do oceny
    Od: "Ewelina" <e...@g...pl>

    Witam, jak oceniacie zdjęcia ślubne z http://mjfoto.eu/ ? Znajomy polecił mi
    tego fotografa, czy to dobre zdjęcia? Dużym atutem jest bardzo atrakcyjna
    cena. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-06-21 17:44:30
    Temat: Re: Zdjęcia ślubne do oceny
    Od: "abpc" <j...@a...com.pl>

    Użytkownik "Ewelina" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mi
    > tego fotografa, czy to dobre zdjęcia? Dużym atutem jest bardzo atrakcyjna

    Fotki sa naprawdę na przywoitym poziomie .... aż dziwne , że
    atrakcyjna jest cena :)

    abpc

    ---
    www.abpc.com.pl

  • 3. Data: 2009-06-21 17:50:29
    Od: "Matt " <m...@g...pl>

    Ewelina <e...@g...pl> napisał(a):

    > Witam, jak oceniacie zdjęcia ślubne z http://mjfoto.eu/ ? Znajomy polecił mi
    > tego fotografa, czy to dobre zdjęcia? Dużym atutem jest bardzo atrakcyjna
    > cena. Pozdrawiam

    Jakbym miał go poprosić o zrobienie zdjęć ze ślubu, to chociaż jestem
    amatorem, poprosiłbym o mniej takich sztucznie dodanych "poświat" i aby
    uważał, żeby nie przeostrzyć w obróbce nieostrych blików światła, bo powstają
    takie jasne kółka z ciemną dziurką w obszarze nieostrości.

    W ogóle, patrząc po kilku latach na zdjęcia z mojego ślubu, to bym uzbierał
    trochę więcej i wziął lepszego fotografa :-) Te nie są takie złe, choć do
    ideału jeszcze im spoooro brakuje :-) Zajrzyj choćby tutaj i porównaj:
    http://www.zbigniewkruk.com/

    Pozdrówka,
    Maciej

  • 4. Data: 2009-06-21 17:56:47
    Od: "Matt " <m...@g...pl>

    abpc <j...@a...com.pl> napisał(a):
    > Dużym atutem jest bardzo atrakcyjna
    >
    > Fotki sa naprawdę na przywoitym poziomie .... aż dziwne , że
> [...]

    Nie są złe, ale nie wszystkie, np.:
    http://mjfoto.eu/slub_wesele_sosnowiec/fotografia_sl
    ubna_030.html
    http://mjfoto.eu/slub_wesele_sosnowiec/fotografia_sl
    ubna_020.html
    http://mjfoto.eu/slub_wesele_bytom/zdjecie_slubne_01
    3.html
    http://mjfoto.eu/slub_wesele_bytom/zdjecie_slubne_00
    6.html

    Może fotograf spod tego adresu: www.abpc.com.pl też nie proponuje zbyt
    wysokiej ceny, bo - uwaga tu będzie kij w mrowisko :-D - bo uważam, że zdjęcia
    ma o niebo lepsze :-) Warto rozważyć. W każdym razie nie mam z nim nic
    wspólnego tak finansowo, jak inaczej i opinie opieram na swoim, niewyrobionym
    guście amatora :-)

    Pozdrówka
    Maciej

  • 5. Data: 2009-06-21 18:02:03
    Od: "abpc" <j...@a...com.pl>

    Użytkownik "Matt " <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > abpc <j...@a...com.pl> napisał(a):

    > Może fotograf spod tego adresu: www.abpc.com.pl też nie proponuje zbyt
    > wysokiej ceny, bo

    Gentleman'i o pieniądzach nie rozmawiają ..... ale nie jestem atrakcyjny
    :(

    abpc

    ---

    www.abpc.com.pl

  • 6. Data: 2009-06-21 18:13:45
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

> [...]
    > mi
    > tego fotografa, czy to dobre zdjęcia? Dużym atutem jest bardzo atrakcyjna

    po co Ci zdjecia w albumie obrączek na palcu, obrączek we wodzie, obrączek w
    czymś tam, ręki księdza, akcesoriow do makijażu czy jakis innych detali...
    pozatym foty sa słabe technicznie, nieostre itp
    to moze wygląda dobrze....ale na ekranie...takie foty chcesz miec w albumie?

    Rak

  • 7. Data: 2009-06-21 18:18:35
    Od: "Matt " <m...@g...pl>

    abpc <j...@a...com.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Matt " <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Gentleman'i o pieniądzach nie rozmawiają ..... ale nie jestem atrakcyjny
    > :(
    >
    > abpc

    :-)

    Skoro pochwaliłem, to czy mogę się o coś spytać?
    Jak się uzyskuje takie ładne kolory, np. taki odcień skóry i ładne kolory tła
    jak tu:
    http://www.abpc.com.pl/embe/imagepages/image122.html
    http://www.abpc.com.pl/popowo09/imagepages/image17.h
    tml
    http://abpc.com.pl/palac/imagepages/image20.html
    http://abpc.com.pl/palac/imagepages/image23.html

    Obróbka krzywych w LAB, np. podnoszenie kontrastu kolorów, czy maski i
    kolorowanie czy coś innego? Na pewno to tajemnica zawodowa, ale tak się pytam
    z ciekawości, bo do niczego podobnego metodą prób i błędów nie mogę dojść :-(
    i zdjęcia z wycieczek wyglądają szaro-buro.

    Maciej

  • 8. Data: 2009-06-21 18:28:32
    Od: "abpc" <j...@a...com.pl>

> [...]

    > http://abpc.com.pl/palac/imagepages/image23.html
    >
    > Obróbka krzywych w LAB, np. podnoszenie kontrastu kolorów, czy maski i

    Akurat zle przykłady .... to pratycznie knoty żywcem zrzucone z karty:)

    abpc

    ---

    www.abpc.com.pl

  • 9. Data: 2009-06-21 18:33:24
    Od: "Matt " <m...@g...pl>

    abpc <j...@a...com.pl> napisał(a):

    > Akurat zle przykłady .... to pratycznie knoty żywcem zrzucone z karty:)

    OK, rozumiem :-) Ciii, konkurencja nie śpi :-) A możesz polecić jakąś książkę
    tudzież inne materiały o obróbce zdjęć?

    Maciej

  • 10. Data: 2009-06-21 18:46:03
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

> [...]
    > :-(
    > i zdjęcia z wycieczek wyglądają szaro-buro.

    Ty na powaznie z tym pytaniem ?

    Roger