  • 21. Data: 2011-05-31 08:40:05
    Temat: Re: Zdjecia na niedziele
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 31 Maj, 10:29, John Smith <u...@e...net> wrote:
    > Janko Muzykant napisał(a):
    >
    > > Koniec telewizji to też tegoż skutek.
    >
    > Jojczysz, choć ponoć nie masz TV.
    > Przełącz się na TVP Kultura czasem.

    > Mirek

    ...i obejrzyj kapitana Klosa, lub czterech pancernych.

  • 22. Data: 2011-05-31 08:55:17
    Od: John Smith <u...@e...net>

    StaM napisał(a):

    > ...i obejrzyj kapitana Klosa, lub czterech pancernych.

    Czasem zaryzykuj i obejrzyj tytuł, który Ci nic nie mówi.
    Również produkcji wschodniego lub południowego sąsiada.
    Nie boli.

    --
    Mirek

  • 23. Data: 2011-05-31 13:08:38
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-05-31 10:40, StaM pisze:
> [...]

    Żeby pooglądać telewizję sprzed dekad głównie :)
    Na szczęście większość ciekawych spraw jest w sieci.

    > ...i obejrzyj kapitana Klosa, lub czterech pancernych.

    No, akurat nie to miałem na myśli :)

    --
    pozdrawia Adam
    /każdy jest wyjątkowy, tylko mało kto nie boi się do tego przed sobą

  • 24. Data: 2011-05-31 13:13:06
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 31/05/2011 09:55, John Smith wrote:

    > Czasem zaryzykuj i obejrzyj tytuł, który Ci nic nie mówi.
    > Również produkcji wschodniego lub południowego sąsiada.
    > Nie boli.

    Takie ryzyko można sobie podejmować na festiwalach, ale nie w polskiej,
    biednej telewizji, do której po 10 latach trafi to, czego nie udało się
    przez ten czas sprzedać nigdzie indziej.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 25. Data: 2011-05-31 14:03:59
    Od: John Smith <u...@e...net>

    kamil napisał(a):

    > Takie ryzyko można sobie podejmować na festiwalach, ale nie w polskiej,
    > biednej telewizji, do której po 10 latach trafi to, czego nie udało się
    > przez ten czas sprzedać nigdzie indziej.

    Pierwszy z brzegu przykład "staroci":

    27 maja 2011, godz. 15:40

    Tytuł: Sekrety
    Reżyseria: Alice Nellis
    Wykonawcy: Iva Bittová, Ivan Franek, Marta Issová

    "Film został uhonorowany ośmioma nominacjami do nagrody Czeskiego Lwa i trzema
    Czeskimi
    Lwami, w tym nagrodą za Najlepszy Film 2008 roku."

    --
    Mirek

  • 26. Data: 2011-05-31 14:06:29
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Żeby pooglądać telewizję sprzed dekad głównie :)

    Do muzeów też nigdzie poza MoMA nie chodzisz?
    Czy to dziwne, że więcej treści powstało przez ostatnie sto lat niż przez ostatnie
    dziesięć?
    :-)

    --
    Mirek

  • 27. Data: 2011-05-31 14:47:07
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 31 Maj, 16:03, John Smith <u...@e...net> wrote:

    > Pierwszy z brzegu przykład "staroci":

      Sekrety
> [...]
    Czeskimi
    > Lwami, w tym nagrodą za Najlepszy Film 2008 roku."

    Dziekuje za ostrzezenie;)
    StaM

  • 28. Data: 2011-05-31 14:59:54
    Od: John Smith <u...@e...net>

    StaM napisał(a):

    > Sekrety

    Czeskimi

    > Dziekuje za ostrzezenie;)
    > StaM

    Co kto lubi, nic na siłę. :-)
    Ale jest i to w ramach abonamentu.
    Filmy, koncerty, antologie, przeglądy, wywiady.
    Można albo po prostu sięgnąć, albo narzekać, że "nic nie leci". :-)

    Pozdrawiam,
    --
    Mirek

  • 29. Data: 2011-05-31 15:10:01
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 31 Maj, 16:59, John Smith <u...@e...net> wrote:

> [...]
    > Filmy, koncerty, antologie, przeglądy, wywiady.
    > Można albo po prostu sięgnąć, albo narzekać, że "nic nie leci". :-)

    ...dobrze juz, tylko mi sie tak wyrwalo! Jakos sie boje czeskich
    filmow.
    a z polskich do dzisiaj mnie straszy "Do widzenia, do jutra"
    StaM

  • 30. Data: 2011-05-31 15:33:20
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 31/05/2011 15:59, John Smith wrote:

> [...]
    > Filmy, koncerty, antologie, przeglądy, wywiady.
    > Można albo po prostu sięgnąć, albo narzekać, że "nic nie leci". :-)

    Telewizji nie mam już z 8 czy 9 lat w domu i szczerze mówiąc, nie
    brakuje mi antologii, koncerty kolekcjonuję na płytach albo oglądam na
    żywo, a dwa międzynarodowe festiwale i sporo pomniejszych przeglądów
    (choćby tydzień kina z europy wschodniej czy azji) wystarczają aż nadto.

    Co kto lubi, nic na siłę. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil