  • Data: 2009-02-06 16:08:04
    Temat: Re: Zdjęcia art żyw w namiocie bezcieniowym
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > statyw jest pewny ciezki nie za 40 zł
    ---------------
    Jeśli wyzwalasz ręcznie, włącz samowyzwalacz.

    > ruch w iso mam moge zmienic robilłem to na iso 100 moze zmienic np na
    > 400 ?
    ----------------
    A lampy to jakie masz, błyskowe czy ciągłe (żarówki, świetlówki itp.)?
    Z dotychczasowego opisu wnioskuję, że ciągłe, to przecież masz
    w aparacie jeszcze regulację czasu naświetlania. Zakładam, że
    wpływasz na zachowanie aparatu i nie robisz na zielonym programie.

    > mało który fotograf chce sie tknąc próduktów w folii - zawsze
    > wyjdzie kicha.,......... szacun dla tych ktorym to wychodzi.
    > no właśnie dobrze kolega mówi z tą ostrością tylko jak ją złapać oto jest
    > pytanie
    ----------------
    To proste: ręcznie.

    > ....... nawet stabilizacje pseudooptyczną włączyłem
    ------------
    To ją wyłącz, przecież masz statyw. Włączenie stabilizacji w aparacie
    zamontowanym na statywie przeważnie skutkuje mniej ostrymi fotkami.

    > w tych ustawieniach szczegółowych tego szumiksa jestem marny .......
    Na to może pomóc tylko lektura instrukcji obsługi.

    --

    Pozdrawiam Serdecznie!

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Makrofotografii http://www.stopa.cso.pl