  • Data: 2009-02-06 23:32:41
    Temat: Re: Zdjęcia art żyw w namiocie bezcieniowym
    Od: "MarekF" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Góra" <g...@p...fr> napisał w wiadomości
    news:gjj3wjsuazt5.dlg@chelmno.fr.pl...

    > Zgadzam sie z cała Twoją wypowiedzią, ale co do takiej wersji oliwek
    > ...nie kupuję. I nie dlatego, że ich nie znoszę. Chodzi o to, że za mało
    > oliwkowego w oliwkach

    Masz racje.
    Corka powiedziala, ze nie ma apetytu na takie oliwki /kolor/. Chociaz je
    uwielbia. Ja nie lubie oliwek, dlatego sa zielone, jakby niedojrzale.
    Ale na krzywych tonalnych mozna zrobic wszystko, rowniez bardziej
    'apetyczny' obraz.
    Wlasciwie oliwki powinne byc nadziane papryka, troche czerwieni by sie
    przydalo na fotce.
    Pozdr
    MarekF
    ps. weryfikuje swoje poglady. Po kupnie jedynie slusznej lustrzanki
    zaniechalem Dan Margulisa. Wracam do 'Korekcji i separacji' . Kto czytal to
    wie.