  • Data: 2009-02-06 23:01:08
    Temat: Re: Zdjęcia art żyw w namiocie bezcieniowym
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 6 Feb 2009 22:47:59 +0100, MarekF napisał(a):

    > Ja tam wole barzej zielone oliwki.

    To oczywiste, że można te oliwki dopieszczać na wiele sposobów.
    "Moje" oliwki miały pokazać wyłącznie to, że prosta korekta krzywej i
    wyostrzenie daje odczuwalne efekty (w niby już spieprzonym zdjęciu). Ot,
    takie minimum interwencji, które może zrobic każdy. Cała reszta zależy
    już od umiejętności obrabiającego, talentu itd.

    > Ja tak na szybko tak widze oliwki. Zrobilem na krzywych tonalnych w kazdym
    > kanale, tylko je znieksztalcilem w 'S'.
    > Srednie tony bardziej w pionie, to poprawia ostrosc.
    > http://www.fotografia.aktis.alpha.pl/img/oliwk1i.jpg

    Zgadzam sie z cała Twoją wypowiedzią, ale co do takiej wersji oliwek
    ...nie kupuję. I nie dlatego, że ich nie znoszę. Chodzi o to, że za mało
    oliwkowego w oliwkach

    ;)

    --
    Pozdr.