  • 1. Data: 2009-02-06 10:19:50
    Temat: Zdjęcia art żyw w namiocie bezcieniowym
    Od: "jowar" <m...@o...pl>

    Witam
    Robie zdjecia art żywn w namiocie bezcieniowym
    np cebula sprzęt to namiot bezcieniowy 3 lampy
    statyw i panasonic DMC FZ50 .

    Wychodzi nawet fajnie tylko nie moge zrobić czegoś aby wyhodziły ostre
    szczegóły
    nie wiem wczytuje sie w instrukcje aparatu eksperymentuje ale dalej to takie
    wychdozi nie ostre .

  • 2. Data: 2009-02-06 10:27:31
    Temat: Re: Zdjęcia art żyw w namiocie bezcieniowym
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    jowar pisze:
> [...]
    > szczegóły
    > nie wiem wczytuje sie w instrukcje aparatu eksperymentuje ale dalej to takie

    Pokash fotke. Tylko z exifem, to może da się coś wymyślić. A tak, to
    wróżenie z fusów.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 3. Data: 2009-02-06 11:07:10
    Od: "jowar" <m...@o...pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pokash fotke. Tylko z exifem, to może da się coś wymyślić. A tak, to
    > wróżenie z fusów.
    >

    > Pozdrawiam,
    > Paweł W.
    >
    > --
    > "Jak podały Fakty TVN: W poniedziałek ma sie rozpocząć Miedzynarodowa
    > Konferencja d/s Walki ze Spamem. Organizatorzy rozesłali główne założenia
    > tematyczne do 170 mln internautów."
    > login: pawelek_79
    > serwer: poczta*onet.pl.

    a pokazał bym ale sie boje bo mnie zaraz wyśmieją i omal
    zlinczują
    dobra trudno przepraszam

  • 4. Data: 2009-02-06 11:09:05
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    jowar pisze:
    > a pokazał bym ale sie boje bo mnie zaraz wyśmieją i omal
    > zlinczują
    > dobra trudno przepraszam

    No bez jaj. Pytasz się co poprawić, żeby zdjęcia były lepszej jakości, a
    nie - co sądzicie o moim dziele sztuki.
    To podpowiem:
    - przysłona f/5.6 do f/8
    - statyw
    - dużo światła i mała czułość (ISO)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 5. Data: 2009-02-06 12:11:59
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "jowar" napisał
> [...]
    > szczegóły
    > nie wiem wczytuje sie w instrukcje aparatu eksperymentuje ale dalej to

    Ale jak nieostre - w sensie AF nietrafiony czy brak kontrastu ?

    adam

  • 6. Data: 2009-02-06 12:17:24
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    adam napisał(a):
    > Użytkownik "jowar" napisał

    > Ale jak nieostre - w sensie AF nietrafiony czy brak kontrastu ?
    >
    > adam
    Raczej ma pewnie sprane kolory, brak kontrastu...

    Namioty niestety powoduję takie efekty - zbyt rozproszone światło
    powoduje ogólne rozmydlenie obrazu - podobnie jak przy nieumiejętnych
    zdjęciach pod światło.

    Wyciągnij te potrawy z namiotu i zrób im zdjęcie przy jednej lampie -
    porównaj

    A najlepiej - faktycznie pokaż fotę to się oceni co i jak możesz źle robić.

    Ariusz

  • 7. Data: 2009-02-06 12:33:45
    Od: "jowar" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > porównaj
    >
    > A najlepiej - faktycznie pokaż fotę to się oceni co i jak możesz źle

    http://www.cordoba2004.fotosik.pl/

    tu będa za chwile te foty wgrywają się proszę o komentarze
    i od razu mówie ja sie dopiero ucze

  • 8. Data: 2009-02-06 12:48:01
    Od: "Jan Kowalski" <j...@o...pl>

    Użytkownik "jowar" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    Przecież mowa była o FNumber f/5.6-f/8 a nie f/3.6

    Zmniejsz przysłonę (zwiększ numer przysłony)

  • 9. Data: 2009-02-06 12:51:23
    Od: "jowar" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "jowar" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przecież mowa była o FNumber f/5.6-f/8 a nie f/3.6
    >
    > Zmniejsz przysłonę (zwiększ numer przysłony)

    na D/3,6 bardzo ciemne wychodzily

    a z wieksza lampą większy odblask

    byly tak fatalne ze wstyd pokazac

  • 10. Data: 2009-02-06 12:52:23
    Od: "jowar" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "jowar" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przecież mowa była o FNumber f/5.6-f/8 a nie f/3.6
    >
    > Zmniejsz przysłonę (zwiększ numer przysłony)

    żeby była jasność nie chce gotowego przepisu , pewnie go nie ma nawet,
    potrzbuje wędki a w zasadzie wskazówki gdzie i jak zarzucić przeglądam fora
    foto ale to jeszcze za głebokie wody chyba