  • Data: 2009-02-06 13:07:36
    Temat: Re: Zdjęcia art żyw w namiocie bezcieniowym
    Od: "jowar" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości news:498c34ea@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "jowar" napisał

    > A ten statyw to pewny jest ?
    > Bo na paru zdjęciach widać jakby część tej nieostrości powstała przez
    > chybotliwy statyw.
    >
    > Jeśli to światło, którego używasz to za mało, żeby doświetlić plan z
    > większą przysłoną, a nie masz ruchu z ISO to marnie widzę twoje szanse.
    > To znaczy jak opanujesz statyw i złapiesz ostrość to będzie nieco lepiej
    > ale i tak bliżej słabych wyników.
    > Z folią to już kompletna masakra.
    >
    > A do czego to ma iść - plakat, czasopismo, www czy jakaś ulotka ? Być może
> [...]

    na strone www
    ma to ilsc
    statyw jest pewny ciezki nie za 40 zł

    ruch w iso mam moge zmienic robilłem to na iso 100 moze zmienic np na 400 ?

    mało który fotograf chce sie tknąc próduktów w folii - zawsze wyjdzie
    kicha.,......... szacun dla tych ktorym to wychodzi.

    no właśnie dobrze kolega mówi z tą ostrością tylko jak ją złapać oto jest
    pytanie....... nawet stabilizacje pseudooptyczną włączyłem

    w tych ustawieniach szczegółowych tego szumiksa jestem marny .......