  • Data: 2009-02-06 13:23:40
    Temat: Re: Zdjęcia art żyw w namiocie bezcieniowym
    Od: Corvus5 <c...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jowar pisze:
    > http://www.cordoba2004.fotosik.pl/
    >
    > tu będa za chwile te foty wgrywają się proszę o komentarze
    > i od razu mówie ja sie dopiero ucze

    Ostrość zjada duża kompresja zdjęcia. Dodatkowo przez dosyć duże
    rozproszenie światła siada kontrast. Czy lampy są błyskowe, czy światła
    ciągłego? Jak pierwsze, to skróć czas z 1/5. Jak drugie, to wydłuż czas,
    a przymknij obiektyw, żeby lepiej rysował.

    Na zdjęciach brak wyraźnych cieni, m.in. przez rozproszone światło, a
    może także przez sposób wołania.

    --
    Corvus