  • 11. Data: 2010-05-05 09:18:15
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/18 - fotoplenery.eu
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Dzisiaj zlowieszczo:
    > http://bighugelabs.com/onblack.php?id=4568533123

    stalker;)

  • 12. Data: 2010-05-05 09:22:04
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > To ja sie dopisuje do tego postu ze swoim:
    >
    > http://bighugelabs.com/onblack.php?id=4571675590

    kapitalne

  • 13. Data: 2010-05-05 10:20:31
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 04 May 2010 20:28:45 +0200, tomek napisał(a):

    > Tak wiec zaczynamy nastepny watek do udzialu w ktorym
    > serdecznie zapraszam

    Wiosenne mam na drugim kompie, więc znowu trochę bałtyckiej wody:
    http://www.pbase.com/hfoto/image/124231074

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 14. Data: 2010-05-05 10:38:47
    Od: " Mister Proper" <m...@W...gazeta.pl>

    tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > Witam,
    > Tak wiec zaczynamy nastepny watek do udzialu w ktorym
    > serdecznie zapraszam

    Witam,
    Na zdrowie:

    http://innypunktwidzenia.cba.pl/index.html#pro

    Pozdrawiam,
    MP

  • 15. Data: 2010-05-05 11:45:07
    Od: bakulik <i...@n...polska>

    http://www.bakulik.pl/TEMP/prfc/banki.jpg

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.pl | www.bakulik.com.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 16. Data: 2010-05-06 09:24:46
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    Dzien dobry :)

    Hala Gąsienicowa, Pańszczycka Skałka i las dookoła:

    http://www.przewodnicy.zakopane.pl/rozne/100505/pans
    zczycka_skalka_s.jpg

    pozdrawiam

    Witek

  • 17. Data: 2010-05-06 12:09:13
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    Aleja Filozofów.

    http://infobot.pl/r/1JU7

    To tutaj spacerował August Cieszkowski ze swoim przyjacielem Zygmuntem
    Krasińskim, tocząc filozoficzne dysputy.
    Droga ta prowadzi do wzniesienia nazwanego Wzgórzem Krasińskiego, leżącego
    dokładnie naprzeciwko dworu Cieszkowskiego po drugiej stronie rzeki Głównej.

  • 18. Data: 2010-05-06 14:54:26
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-05-06 14:09, TheGuru pisze:
    > Aleja Filozof?w.
    >
    > http://infobot.pl/r/1JU7
    >
    > To tutaj spacerowa? August Cieszkowski ze swoim przyjacielem Zygmuntem
    > Krasi?skim, tocz?c filozoficzne dysputy.
    > Droga ta prowadzi do wzniesienia nazwanego Wzg?rzem Krasi?skiego, le??cego
    > dok?adnie naprzeciwko dworu Cieszkowskiego po drugiej stronie rzeki G??wnej.

    Po drzewie spacerowali? ;)

  • 19. Data: 2010-05-07 10:35:30
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Po drzewie spacerowali? ;)

    no tak! dlatego takie 'zuzyte'

  • 20. Data: 2010-05-07 14:44:35
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jak zwykle łaziłem...
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/38/1.htm
    Zwijam sezon powoli. Wszystko zarasta, pola obsiane, koniec łażenia na
    przełaj, do połowy sierpnia...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl