  • Data: 2010-01-19 21:04:55
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/03 - fotoplenery.eu
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Jan., 20:00, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Nie tylko ja, ale każdy, kto nie jest
    daltonistą:http://picasaweb.google.com/lh/photo/-AsA
    g9J7cJ0HR1EFQyk67Q?authkey=G...

    > Który to już wątek ''zdjęcie tygodnia'', w którym wychodzisz na idiotę
    > samemu zresztą dostarczając temu dowody? :)

    bezradnosc twoja jest rozbrajajaca.
    zal mi ciebie strasznie.

    jestes zwyklym stuknietym maniakiem , ktory wyslal 20 000 postow na
    grupe i nic nie pomoglo - robisz beznadziejne zdjecia i argumnetujesz
    glupawo .wielu sie ima fotografii w nadziei na latwy zarobek. widac
    sie nie udaje.
    przyjdz do mnie na wole j. to dam ci jakis aparat z obiektywem i jakis
    podrecznik do tego.
    nie masz klasy
    nie masz kultury
    zdajesz sobie sprawe ze swojej bezradnosci i wkurzasz sie ze ja zwykly
    amator punktuje twoje glupoty zawsze kiedy mi sie zechce przeczytac
    twoj post.
    chlopie naucz sie robic zdjecia , pocwicz troche kompozycje , obsluge
    aparatu , przestan bredzic bo jak cos napiszesz to sie kiszki
    przewracaja . nieliniowe cos tam w panoramach ha , ha , ha , ha jako
    zrodlo AC.
    ha , ha , ha .
    jestes doskonalym przykladem tzw bezgranicznej glupoty.
    jesli zestawisz to co robisz z tym co piszesz to konkluzji innej byc
    nie moze .

    ja sie dziwie ze ludzie robiacy takie zdjecia nazywaja sie zawodowcami
    - tak ludzka glupota nie zna granic.

    jestes kims bez klasy.