  • 31. Data: 2010-01-08 19:11:39
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/01 - fotoplenery.eu
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 8 Jan., 19:28, XX YY <f...@g...com> wrote:

    > libiszewski
    >
    > beethoven i mozart nie byli radzieckimi generalami.
    > wrzuc na google to moze cos wyskoczy i cie oswieci.

    mozart co najwyzej mogl byl byc carskim generalem

    http://sites.google.com/site/panosaurus2/mozart

  • 32. Data: 2010-01-08 20:22:13
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 8 Jan 2010 10:28:48 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > libiszewski
    >
    > beethoven i mozart nie byli radzieckimi generalami.
    > wrzuc na google to moze cos wyskoczy i cie oswieci.

    A gdzieś napisałem, że byli? Znowu sobie coś dośpiewałeś :P

    Miałbyś choć tyle do Beethovena i Mozarta (a raczej ich dorobku) szacunku,
    by pisać ich nazwiska z dużej litery...

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 33. Data: 2010-01-08 20:24:54
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 8 Jan 2010 11:11:39 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > mozart co najwyzej mogl byl byc carskim generalem
    >
    > http://sites.google.com/site/panosaurus2/mozart

    Ależ oczywiście, Napoleonie. Czas na zastrzyk.

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 34. Data: 2010-01-08 20:26:54
    Od: nb <n...@n...net>

    at Fri 08 of Jan 2010 20:04, XX YY wrote:

    > alez to nie jest panorama sferyczna tylko plaska 360 st.

    Zgadza się.

    > jesli obetne gore i dol u siebie , czyli ogranicze pola widzenia
    > znieksztalcenia perspektywy beda mniejsze-to oczywiste.

    Powiedzmy, że obetniesz czapki biegunowe i zostawisz tylko to
    co pomiędzy zwrotnikami. I czym to się będzie różnić
    od płaskiej panoramy? Zresztą widać, że w zależności
    od ustawień płaska panorama może mieć takie same
    zniekształcenia co sferyczna. Poza tym nazwa "panorama
    płaska" jest myląca, bo sugeruje coś szerokiego na płaszczyźnie,
    podczas gdy jest na wstędze. Dlatego wspominałem o odwzorowaniu
    zakładającym wstęgę styczną lub przylegającą do sfery,
    i oglądaną z różnej odległości. Ważne, że fizycznie
    żadne nie jest odwzorowaniem sfery na płaszczyznę
    czy wstęgi na płaszczyznę, ale płaszczyzny na płaszczyznę.
    Efekt zawrotu głowy, podejrzewam, jest robiony tym samym
    algorytmem (przynajmniej w zakresie między "zwrotnikami").

    6

    > to kwestia odleglosci od obiektywu.

    Również kwestia dobrania parametrów prezentacji.

    --
    nb

  • 35. Data: 2010-01-09 13:36:28
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Również kwestia dobrania parametrów prezentacji.
    >
    > --
    > nb

    mozesz wymienic te parametry prezentacji ?

  • 36. Data: 2010-01-10 17:54:44
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Promocja:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/03/1.htm
    Determinacja:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/02/1.htm

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 37. Data: 2010-01-12 12:31:23
    Od: Ra-Deck <n...@t...latwo.pl>

    Witek Kaszkin był(a) uprzejmy(a) napisać:

    > http://www.przewodnicy.zakopane.pl/rozne/100103/pano
    _noc_zakopane_m_.jpg

    RE-WE-LA-CJA!!!

    :)
    Radek

    --
    ---- Skype/AIM/iChat: radekpa3 ------------------------
    Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,

  • 38. Data: 2010-01-12 12:31:46
    Od: Ra-Deck <n...@t...latwo.pl>