  • Data: 2009-12-29 19:04:22
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/52 - fotoplenery.eu
    Od: "Piotrek_P" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:7754.0000024f.4b39ace8@newsgate.onet.pl...
    > Witam!
    >
    > Konczymy watek 51-szy - dziekuje serdecznie wszystkim autorom i
    > uczestnikom,
    > ale oczywiscie jednoczesnie zaczynamy watek nr 52 do ktorego od teraz
    > serdecznie zapraszam. A jak widac (po numerze watku i po dacie)
    > jest to ostatnia okazja w tym roku :)
    >
    > Jak zwykle przypominam, ze
    > watek jest archiwizowany na stronie
    > fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    > liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    > komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
> [...]

    Witam.
    Piszę pierwszy raz na tą grupę, ale czytam regularnie prawie cztery lata
    :-). Pisać nie mialem o czym bo "pstrykam" żadko więc ani doświadczenia, ani
    sprzętu... Chcę jednak dołączyć do tego wątku (jako że na razie mała
    frekfencja w tym tygodniu, (śledzę przez cały rok :-) swoje conieco ze
    świątecznego spaceru w postaci takiego zdjęcia:
    http://tnij.org/fdn8

    może znajdzie się ktoś co tego knota obejży he, he :-)

    Pozdrawiam grupowiczów i życzę wszystkiego naj w Nowym Roku

    Piotrek_P